محمد کوثری تصریح کرد: اینها بود که سبب عصبانیت استکبار جهانی شد، آن چیزی که در جسم امام راحل بود ایمان به قدرت خداوند بود و فرهنگ شهادت از امام راحل آغاز شد.



به گزارش لنگرنیوز ، محمداسماعیل کوثری در یادواره 615 شهید شهرستان و نخستین سالگرد چهار شهید گمنام، با بیان اینکه سخن گفتن درباره واژه شهید و فرهنگ شهادت کار آسانی نیست، اظهار کرد: در این مورد مصداق هایی وجود دارد که ارائه می شود.

وی با بیان اینکه الگوی شهدای ایران امام حسین(ع) بود، افزود: انقلاب اسلامی توسط امام راحل ایجاد شد که وجودش را برای خدا گذاشته بود و راه امام حسین(ع) را بعد از 1400 سال در دنیای مادی مطرح کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در دنیایی که ابر قدرت ها را افیون و قدرت غرب، دین را پشت درب های بسته کلیسا و دین را مانع پیشرفت دنیا می دانستند، امام راحل مسئله دین را براساس کلام خدا و اسلام ناب محمدی(ص) مطرح کرد.

کوثری تصریح کرد: اینها بود که سبب عصبانیت استکبار جهانی شد، آن چیزی که در جسم امام راحل بود ایمان به قدرت خداوند بود و فرهنگ شهادت از امام راحل آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن بعد از پیروزی انقلاب کودتای زیادی راه انداخت و ترورهای شخصیت های انقلابی را در دستور کار قرار داد تا امام را از راه خود پشیمان کند ولی امام راحل با اتکا به قدرت خداوند ایستاد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنگ هشت سال دفاع مقدس، گفت: در جنگ هشت ساله رزمندگان از تجهیزات ابتدایی هم برخوردار نبودند ولی مردانه ایستادگی کردند، انگیزه و ایمانی که در وجود تک تک رزمندگان به انقلاب وجود داشت مانع پیشروی دشمن به خاک کشور شد.

کوثری، رهبری و حضور مردم را دو عامل اصلی پیروزی ایران در برابر تجاوز دشمن دانست و افزود: حماسه حماس و حزب الله الگوگیری از رزمندگان اسلام بود که امروزه با قدرت در برابر استکبار ایستاده اند.

وی تصریح کرد: امروزه فضا برای یک تمدن اسلامی آماده می شود و ایران به عنوان پیشرو در حال انتقال فرهنگ اسلامی به کشورهای دنیا است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و عربستان با دست خود گروه های تکفیری را ایجاد کردند و امروز جلسه برگزار می کنند که داعش و دیگر گروه هایی را که خود ساختند نابود کنند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان