به گزارش لنگرخبر، طبق اعلام ستاد انتخابات زمان ثبت نام ششمین دوره شوراهای شهر از بیستم به مدت هفت روز اعلام شده بود که داوطلبین می توانستند به صورت حضوری یا غیرحضوری برای حضور در انتخابات نام نویسی کنند.



سید هادی چوبچیان لنگرودی یکی از جوانان شهر است که برای حضور در انتخابات شورای شهر دور ششم لنگرود به صورت غیرحضوری نام نویسی کرده و اطلاعات وی ثبت نهایی شده است.



چوبچیان دانشجوی کارشناسی حقوق و کارشناس روابط عمومی و رسانه است که به عنوان مدیر مجموعه مبل پاسارگاد لنگرود و کارشناس بیمه ملت شعبه لنگرود فعالیت می کند.



وی مهم ترین هدف خود را، ایجاد اتحاد واقعی به معنی کلمه، تعامل بهتر بین تمام ادارات و مسؤولین شهرستان لنگرود در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم، همچنین مبارزه با نا عدالتی هایی که درگذشته، حال و آینده درگیر آنیم بیان کرد که در صورت تائید صلاحیت و دریافت رأی اعتماد در این مسیر گام می دارد.



چوبچیان می گوید، اگر به بنده اعتماد کنید قطعاً معنی واقعی یا راهی خواهم یافت یا راهی خواهم ساخت را به شکلی که در تاریخ ثبت شود نشان خواهم داد و ثابت می کنم که عضویت در شورای شهر یعنی پذیرفتن نوکری مردم.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان