به گزارش لنگرخبر، در جریان هفته پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر نونهالان گیلان، تیمهای امیر کلاچای و کشاورز لنگرود به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم کشاورز لنگرود با نتیجه سه بر صفر حریف را شکست داد تا همچنان صدرنشین این مسابقات باقی بماند.



همچنین در سایر بازی های برگزار شده از هفته پنجم این رقابت ها، تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس رشت با نتیجه پرگل چهار بر صفر مغلوب تیم معلم شفت شد و بازی تیم های فوتبال نونهالان فراز لاهیجان و ملوان نوین بندرانزلی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.



اما در  پرگل ترین بازی هفته پنجم این رقابت ها، تیم های فوتبال نونهالان تکتاز رضوانشهر و ستارگان تالش به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی پرگل سه بر سه خاتمه یافت تا هر تیم یک امتیاز از این  بازی را کسب کند.



در دیگر بازی های انجام شده، تیم فوتبال نونهالان وحدت ماسال با نتیجه سه بر یک برابر تیم فوتبال نونهالان ابریشم رشت به برتری رسید و تیم فوتبال نونهالان سپاهان گیلان نیز با یک گل تیم کیان تالش را شکست داد.



در جدول رده بندی رقابت های فوتبال لیگ برتر نونهالان گیلان و تا پایان هفته پنجم، تیم کشاورز لنگرود با ۱۵ امتیاز صدرنشین است، تیم وحدت ماسال با ۱۱ امتیاز در مکان دوم قرار دارد، تیم های ملوان نوین بندرازنلی و معلم شفت نیز با کسب ۱۰ امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند.



۱۲ تیم در این مسابقات به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم رقابت می کنند و در نهایت تیم برتر به عنوان نماینده گیلان در مسابقات نونهالان کشور حضور خواهد یافت.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان