به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام والمسلمین احمد طیبی، امام جمعه موقت رشت امروز در بخش هایی از خطبه نماز جمعه این شهر با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری گفت: اگر تولید داخلی داشته باشیم، تورم مهار و معضل بیکاری برطرف خواهد شد.

او افزود: بیش از ۱۰ سال است که شعار سال رنگ و بوی اقتصادی دارد به ویژه ۳ سال اخیر که تأکید مقام معظم رهبری بر جهش در بخش تولید است.

امام جمعه موقت رشت اظهار داشت: با توجه به این تأکیدات مضاعف رهبر انقلاب مبنی بر بها دادن به حوزه تولید داخلی، مسئولان در همه بخش ها باید بیش از پیش در این زمینه تلاش کرده و موانع تولید را برداشته و زمینه ساز شکوفایی بخش تولید داخلی شوند، زیرا در سایه این تحول است که معضلات اقتصادی و معیشتی جامعه تا حدی زیادی مرتفع می شود.

حجت الاسلام طیبی ادامه داد: از سوی دیگر باید قوانین دست و پاگیر در بخش تولید و اقتصاد اصلاح و بازنگری شود و زمینه رفع موانع مسیر این تحول شناسایی شود که در این زمینه برخی دیدگاه های مسئولان هم باید اصلاح شود.

او تصریح کرد: همچنین باید مشکلات تولید کنندگان بیشتر انعکاس یابد تا مسئولان با این مشکلات بیشتر آنان و برایشان ملموس تر شود تا شاهد تحقق شعار های اقتصادی در بخش تولید باشیم.

انتهای پیام/ع

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : مى

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان