به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین امروز در آئین خطبه های نماز عبادی سیاسی این شهر با اشاره به هفته گرامیداشت سربازان گمنام حضرت ولی عصر (عج) اظهار کرد: عمده فعالیت هایی که نیروهای اطلاعاتی انجام می دهند معمولا آشکار نیست و دیده نمی شود نه نیروهایش برای مردم آشنایی دارد نه فعالیت هایشان، ولی ثمره فعالیت آنها را همیشه در زندگیمان می بینیم.

وی با بیان اینکه در نقطه ای از دنیا قرار داریم که در اطراف ما پر از اشرار و تکفیری ها حضور دارند اما کشور ایران امن ترین کشور منطقه است، افزود: در کنار زحمات همه نیروهای نظامی ما، نیروهای گمنام اطلاعات نیز زحمات فراوانی را می شکند و امنیت امروزمان را مدیون آنها هستیم.

خطیب جمعه انزلی با اشاره به دهه غباررویی مساجد در ماه شعبان گفت: غبارروبی و پیشواز رمضان کار بسیار حسنه ای است که در دین ما سفارش شده اما امیدواریم علاوه بر پاک کردن ظاهر مسجد باطن مسجد را نیز از اشتباهات غیرمسجدی و سوء ظن هایی که به همدیگر داریم پاک کنیم.

شمس الدین با اشاره به امضاء قرارداد سند ایران و چین بیان کرد: دشمنان بصورت بسیار گسترده ای مشغول تخریب و شبهه افکنی در خصوص این توافق هستند، البته خود همین تبلیغات مشخص می کند که این کار خوبی بوده و یکی از کارهای هوشمندانه ای بوده که در نظام اسلامی انجام گرفته شد.

وی با تاکید بر اینکه مردم نباید تحت تاثیر و شایعه پردازی های رسانه های معاند شوند، تصریح کرد: در مسئله برجام که اینقدر برای ما خسارت داشت این رسانه ها برای ما دل نسوزاندند اما در این سند که برای ما قطعا سود دارد به شبهه افکنی پرداختند و این را می دانیم چیزی که دشمن را عصبانی کند قطعاً کار بسیار خوبی است.

خطیب جمعه انزلی با بیان اینکه دشمنان ما با ایجاد شبهه پراکنی سعی دارند که از مفاد آن این قرارداد آگه شوند، افزود: دشمن میخواهد بداند که در این سند در چه موضوعاتی قرار است مشارکت انجام شود تا مانع تراشی های خود را آغاز کنند اما نکته قابل توجه این است که در سند برجام در آخرین لحظات هم می گفتند محرمانه هست چون برایشان سود داشت و نمی خواستند برای آن کسی مانع تراشی کند.

شمس الدین با بیان اینکه یکی دیگر از شایعه پراکنی های دشمنان در خصوص این قرارداد اهداء جزایر جنوبی به چین است، گفت: چنین چیزی امکان ندارد و اگر خیلی مدافع تمامیت ارضی کشورمان هستید بروید مسئله بحرین را که در دوران طاغوت اهداء شد را پیگیری کنید.

وی با اشاره به اینکه اینگونه توافق های دوجانبه در کشورهای دنیا متداول است و کار جدیدی نیست، بیان کرد: جمهوری اسلامی حاضر است چنین سندهایی را با کشورهای دیگری که مستقل هستند و زیر سلطه آمریکا قرار ندارند را انجام دهد.

انتهای پیام/۸۴٠٠۸

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : نابود

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان