به گزارش لنگرخبر، مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان اظهار داشت: یازدهمین مرحله اردوی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین کشور از امروز پانزدهم فروردین در جزیره کیش برپا می شود که سامان رضی از گیلان نیز، در این اردو حضور می یابد.



مرتضی ورزلدوست افزود: سامان رضی وزنه بردار شایسته و پرتوان گیلانی به همراه هفت ملی پوش دیگر در این اردو حضور می یابند و تا روز هشتم اردیبهشت ماه سال جاری، تمرینات آماده سازی خود را زیرنظر کادر فنی در جزیره کیش ادامه می دهند.



وی ادامه داد: این اردو برای آمادگی حضور در بازی های پارالیمپیک توکیو می باشد و امید است که سامان رضی ملی پوش شایسته گیلانی با قدرت در رقابت های پارالمپیک توکیو حضور یافته و سرانجام مقام و مدال ارزشمندی را کسب کند.



مدیر روابط عمومی اداره ورزش وجوانان گیلان بیان کرد: همچنین قرار است تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین ایران به رقابت های قهرمانی جهان گرجستان نیز اعزام شود که این مسابقات از ۲۷ اردیبهشت تا سوم خرداد برگزار می شود و امیدواریم که سامان رضی در این رقابت ها نیز بدرخشد و مقام ارزنده ای را برای کشور به ارمغان بیاورد.



سامان رضی متولد سال ۱۳۶۵ اهل شهرستان لنگرود استان گیلان است. این ورزشکار تاکنون مدال های طلای مسابقات قهرمانی جهان و آسیا را کسب کرده و در رقابت های پاراالمپیک ۲۰۱۶ نیز پس از ورزشکارانی از کشورهای مصر، چین و مکزیک مقام چهارم را کسب کرد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان