پیمان اسدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به افزایش ۱۵۲ درصدی مأموریت های امسال نسبت به سال گذشته، اظهار کرد: از شروع طرح سلامت نوروزی (۲۵ اسفند لغایت ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۰) سه هزار و ۳۳۳ نفر نیز توسط فوریت های پزشکی در بیمارستان های استان بستری شده اند.

وی با اشاره به تعداد ۹ هزار و ۶۸۷ مورد مأموریت غیر ترافیکی، افزود: بیشترین موارد اعزام در مأموریت های غیر ترافیکی مربوط به مشکلات قلبی و تنفسی بوده است.

رئیس مرکز مدیرت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان با بیان اینکه یک هزار و ۱۵۸ مأموریت مربوط به حوادث ترافیکی در طرح نورزی امسال انجام شده، گفت: از این بین ۷۶۶ مورد مأموریت درون شهری و ۳۹۲ مورد مأموریت جاده ای بوده است.

اسدی، همچنین با اشاره به پای کار بودن اورژانس هوایی گیلان، خاطرنشان کرد: در طرح نوروزی امسال بالگرد اورژانس گیلان 5 سورتی پرواز داشته و مصدومین و بیماران بدحال را به جهت انجام درمان پیشرفته به مرکز استان انتقال داده است.

وی بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم تأکید کرد و گفت: شهروندان ترددهای خود را در شهر کاهش داده و به توصیه های وزارت بهداشت مبنی بر ماندن در منازل خود گوش دهند تا همه باهم بتوانیم زودتر زنجیره انتقال کرونا ویروس را بشکنیم.

به گزارش فارس، اورژانس گیلان با ۶۷ پایگاه شهری و جاده ای خدمات خود را به شهروندان ارائه می دهد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : سلامت

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان