به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار عزیزالله ملکی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح نوروزی نیروی انتظامی در گیلان تا روز گذشته ادامه داشته است، اظهار کرد: از ۲۶ اسنفدماه سال گذشته تا ۱۳ فرودین طرح نوروزی نیروی انتظامی در گیلان فعال و تیم های گشتی در تمامی محورهای استان فعال بودند.

وی با اشاره ورود ۸۰۰ هزار خودرو به گیلان افزود: با تلاش ماموران پلیس راه و راهنمایی رانندگی آمار تصادف منجر به فوت در جاده های استان به نسبت گذشته ۱۹ درصد کاهش داشته است که جای بسیار خرسندی دارد.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان با تاکید بر لزوم به کاهش جرائم و ارتقاء امنیت مسافران در جاده های استان گفت: در تعطیلات ایام نوروز ۵۳۰ مورد گشت های ترافیکی، انتظامی،تخصصی و نظارتی در کنار آموزش از طریق فضای مجازی و نصب بنر انجام و ماحصل آن کاهش تصادف منجر به فوت و ارتقاء امنیت بوده است.

ملکی با اذعان به اینکه نیروی انتظامی از ظرفیت های مردمی در طرح های نوروزی بهره مند شده است، بیان کرد: در ایام نوروز یک هزار و ۸۰ نفر پلیس افتخاری ک یک هزار و ۲۷۵ نفر نگهبان مراقبتی و حفاظتی به ایجاد امنیت در استان و جاده ها کمک کردند.

وی با درخواست از مسافران در خصوص خروج از گیلان در روزهای آینده تصریح کرد: متأسفانه پنج شهرستان گیلان در وضعیت نارنجی کرونایی بوده و ماندن بیشتر مسافران وضعیت را بحرانی تر می کند، لذا از تمامی مسافران درخواست دارم هرچه سریعتر گیلان را ترک کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : شهرام محمودی

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان