به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، رحیم حیدری امروز در جلسه مقابله با ویروس کرونا در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود با بیان اینکه از تلاش های همه کادرهای درمان و نهادها در سال گذشته تقدیر و تشکر می کنم، اظهار کرد: کرونا بیماری عجیب قرن است که گریبان مردم جهان را گرفته و همه ویروس ها بعد از مدتی تضعیف می شوند ولی این ویروس برخلاف سایر ویروس ها کشنده تر شده که زنگ خطری برای همه است.



وی با بیان اینکه باید کوچک ترین علائم را جدی گرفت و به آسانی از آن نگذشت، گفت: حضور افراد مبتلابه کرونا در هر جمعی به معنی ترور جسم و جان افراد است و باید فرد بیمار شرایط بهداشتی و قرنطینه را حتماً انجام دهد.



فرماندار لنگرود با بیان اینکه در اواخر سال گذشته تعداد بیماران بستری روزانه در لنگرود تک رقمی بود ولی در چند وقت اخیر حجم بستری ها زیاد شده، افزود: بخش اعظمی از ازدیاد بستری ها مربوط به ساده انگاری است و باید باتجربه سال گذشته این وضعیت را نیز پشت سر بگذاریم.



حیدری با بیان اینکه هیچ چیز مهم تر از سلامت نیست، تصریح کرد: رسانه ها باید با محتوای درست به مردم اطلاع رسانی درست و دقیق داشته باشند تا مردم بیشتر از گذشته رعایت کنند که زودتر به شرایط عادی برسیم و بخشداران و شهرداران نیز در اماکن شهری درباره وضعیت موجود اطلاع رسانی کنند تا چرخه انتقال بیماری در شهرستان قطع شود.



وی با اشاره به چالش موجود در بیمارستان درباره اکسیژن بیان کرد: یکی از چالش های چند وقت اخیر کپسول های اکسیژن در بیمارستان است که به دلیل ازدیاد بیماران کرونایی استفاده از آن بیشتر شده و از خیرین درخواست می شود برای تهیه کپسول های اکسیژن و کمک به بیمارستان و بیماران کرونایی مانند همیشه در این مسیر وارد عمل شوند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان