به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، الهام عاشوری در جلسه مقابله با ویروس کرونا در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود با بیان اینکه علی رغم همه هشدارهای لازم، عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و عادی انگاری مردم، شهرستان لنگرود به فاصله چند روز از وضعیت زرد به قرمز تبدیل شد، اظهار کرد: باید تدابیری دقیق اندیشیده شود تا از وضعیت قرمز خارج شویم و عادی انگاری بیش از این ادامه پیدا نکند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۵۰ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان لنگرود بستری هستند، گفت: متأسفانه در همه نقاط شهری و روستایی شاهد حضور گسترده مردم و مسافرین هستیم و در روز گذشته به دلیل ازدیاد بیمار کرونایی مجبور به اضافه کردن چند تخت از بیمارستان امینی به بیمارستان شهید حسین پور شدیم.



مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنگرود با بیان اینکه حدود ۹۰ درصد افرادی که از آنان تست پی سی آر سرپایی گرفته می شود مثبت است، افزود: بهداشت به تنهایی مسوول مهار وضعیت موجود نیست و همان گونه که در سال گذشته همه ادارات با بهداشت همکاری کردند در وضعیت فعلی نیز دست نیاز به سوی آنان دراز می کنیم.



عاشوری با بیان اینکه مشاغل رده های دوم و سوم و چهارم باید بسته شود، گفت: در وضعیت قرمز فعلی، باید اماکن غیرضروری بسته شود تا شاهد کاهش عبور و مرور غیرضروری شهروندان باشیم.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان