به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رئیس شورای اسلامی شهر رشت پیش از ظهر امروز در یک صد و نود و سومین و  نخستین جلسه علنی شورای رشت در سال ۱۴۰۰ با اشاره به مشکلاتی که به واسطه شیوع ویروس کرونا رقم خورده است، اظهار کرد: امیدوارم به حول الهی هر چه سریع تر این بیماری برطرف شود و تمامی مردم در آرامش به زندگی بپردازند.

حضور حداکثری در انتخابات مشروعیت نظام است
احمد رمضانپور به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: با حضور حداکثری مردم در این انتخابات مشروعیت نظام را بار دیگر به رخ جهانیان می کشانیم و برای حضور حداکثری در عرصه انتخابات، الزاماتی نیاز است.

وی با تأکید بر اینکه طی صحبت هایی با مقامات امنیتی راهکارهایی ارائه کردم، بیان کرد: چنانچه فردی را در یک فضای غیراخلاقی می بینند باید مستنداتی نیز وجود داشته باشد و به فرماندار رشت تذکر می دهم که نباید درباره چنین گزارش هایی سکوت کند و از تمامی برگزارکنندگان، مجریان و غیره در انتخابات پیش رو تقاضا دارم صادقانه و مخلصانه و به دوراز هرگونه سلایق شخصی و حزبی در بررسی ها اقدام کنند.

تعیین تکلیف نیروهای حجمی شهرداری رشت
 عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه امیدوارم در پایان دوره شورای پنجم رشت، خیر و برکاتی برای این شهر به همراه داشته باشد، اظهار کرد: با تمامی مشکلاتی که شهرداری رشت با آن مواجه بود به حول الهی و تلاش شهردار رشت، حقوق و پاداش پایان سال نیروهای شرکتی به موقع پرداخت شد.

 محمدحسن علیپور با بیان اینکه امیدوارم هر چه سریع تر ساماندهی نیروهای حجمی شهرداری رشت محقق شود، افزود: نیروهای شهرداری رشت منتظر تحقق هر چه سریع تر این مهم هستند.

وی با انتقاد از اینکه پارک گیاه شناسی رشت فقط عنوان گیاه شناسی را دارد، گفت: متأسفانه در برخی از موارد ضعف هایی مشاهده می شود و وضعیت سرویس های بهداشتی رشت نیز  نیازمند بازنگری است.

دورکاری در شهرداری رشت
عضو دیگر شورای رشت نیز در این جلسه با اشاره به وضعیت نگران کننده کرونا اظهار کرد: به واسطه تصمیمات اشتباه پیرامون کنترل این بیماری، شاهد وضعیت قرمز در بسیاری از شهرهای کشور هستیم و تمامی این ها به واسطه اتخاذ  تصمیمات اشتباه بود.

بهراد ذاکری با بیان اینکه بارها از بابت عدم تصمیمات قاطع پیرامون مقابله و کنترل ویروس کرونا انتقاد شده، افزود: از شهردار رشت تقاضا دارم  بابت اِعمال مجدد دورکاری ها در شهرداری رشت ورود کند.

وی با تأکید بر اینکه سلایق و علاقه های متفاوتی در شورا وجود دارد، تصریح کرد: زمینی در خیابان پستک رشت برای تملک توسط شهرداری رشت در اسرع زمان ممکن انجام می شود که به عقیده بنده هیچ تأثیری در کاهش ترافیک شهر نیز ندارد اما با تمامی تأکیداتی که پیرامون ساختمان دانشسرا و وضعیت نامناسب این ساختمان تاریخی انجام شده تاکنون اقدام مشخص و تأثیرگذاری در این حوزه مشاهده نشده است و از این بابت  به شهردار رشت تذکر می دهم.

تبدیل وضعیت شامل حال تمامی نیروهای شهرداری رشت
حجت جذب یکی دیگر از اعضای شورای شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به نامه ای که اخیراً از سوی مدیرکل امور شهری و روستایی استانداری گیلان به شهرداران استان ارسال شده، اظهار کرد: بر اساس این نامه، تبدیل وضعیت شامل حال تمامی نیروهای شهرداری رشت ازجمله خدماتی، رانندگان و غیره می شود.

افزایش نگران کننده آمار مبتلایان به کرونا
 عضو شورای شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه سازمان های مردم نهاد و سپاه و بسیج برای کمک به کاهش ویروس کرونا به عرصه ورود کردند، اظهار کرد: با تلاش های انجام شده، آمار مبتلایان به کرونا بسیار کاهش پیداکرده بود  اما به یک باره و با آزاد کردن سفرها و اتخاذ تصمیمات نادرست،  مجدداً شاهد افزایش و آمار صعودی مبتلایان به کرونا هستیم.

فرهام زاهد با بیان اینکه اعضای شورا با پاکبان پاکدست رشتی عکس های یادگاری گرفتند، افزود: قرار بود به پاکبان پاکدست رشتی که در سال گذشته، مبلغ یک میلیارد تومان پول را پس از پیدا کردن به صاحبش بازگردانده بود یک واحد مسکونی در مسکن مهر رشت هدیه داده شود اما تاکنون این اقدام انجام نشده است و بنده از شهردار رشت تقاضا دارم این مهم در اسرع وقت به نتیجه برسد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : ثروت

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان