به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کمیل خجسته عصر امروز در دورهمی فعالان مجازی گیلان در سالن اجتماعات ایثار و شهادت با بیان اینکه در ایام انتخابات باید دورهمی های فعالان مجازی بیشتر برگزار شود، اظهار کرد: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری باید دورهمی های مجازی را بیشتر برگزار کنیم، زیرا این انتخابات مجازی ترین انتخابات تاریخ در جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به نقش تولیدکنندگان محتوا در کشور گفت: تولیدکنندگان محتوا در داخل کشور امروزه نمی توانند هر محتوایی را تولید کند زیرا متهم به تروریست بودن می شوند.

کارشناس علوم رسانه با تأکید بر لزوم توجه به روی کار آمدن گزینه متبوع در تراز انقلاب اسلامی بیان کرد: امروزه مسئله افکار عمومی روی کار آمدن گزینه متبوع در تراز انقلاب اسلامی بوده و تنها راهکار برای تحقق این مهم افزایش مشارکت است، لذا در این راستا باید طراحی عملیات شود.

خجسته با اذعان به اینکه جوانان و دانشجویان افسران جنگ جرم در مقابل هجمه فرهنگی استکبار هستند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در چهار دیدار اخیر خود با دانشجویان خواستار توجه به فضای مجازی و مقابله با هجمه های فرهنگی استکبار را داشته و این امر نشان دهنده نقش مهم جوانان در پیشبرد اهداف انقلاب است.

وی یکی از برنامه های جریان رقیب برای پیروزی در انتخابات سال ۱۴۰۰ را ایجاد دوقطبی مذاکره یا عدم مذاکره دانست و گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات مختلف راه برون رفت کشور از این شرایط را توجه به تولید داخلی و اقتصاد مشخص کرده ولی جریان رقیب می گوید اقتصاد را با مذاکره برطرف می کنم که این منجر به ایجاد دوقطبی در کشور می شود.

کارشناس علوم رسانه با تأکید بر ایجاد وحدت در میان جریان انقلاب افزود: ایدئولوژی جریان مقابل در انتخابات، توجه به غرب و مذاکره با کشورهای اروپایی است لذا جریان انقلاب برای موفقیت در انتخابات باید برنامه های خود در مدت زمان باقی مانده را به مردم ارائه دهد.

خجسته یکی از نقاط قوت تیم رسانه ای جریان رقیب را شانتاژهای رسانه ای دانست و تصریح کرد: در دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری، تیم رسانه ای جریان مقابل با شانتاژهای رسانه ای مثل دیوار کشیدن در پیاده رو، ترس در دل جامعه ایجاد کرد و به موفقیت رسید.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : انتخابات

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان