به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، عصر امروز تیم ملوان انزلی میزبان چوکای تالش در وزرشگاه تختی بود که توانست با تک گل مهدی نیایش پور از روی نقطه پنالتی سه امتیاز این بازی را از آن خود کند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این دیدار با ترکیب ابوالفضل عباسی، عیسی پرتو، وحید فارغ، امیرسام نصیری، سبحان پسندیده، رسول ناصربخت، فربد بلوک باشی، میعاد یزدانی، مهدی نیایش پور، مهدی هاشمی نژاد و سهیل فداکار رو درروی تیم چوکا قرار گرفت.

هم چین تیم چوکا با ترکیب محمدرضا قویدل، کنعان طاهرنژاد، پرهام جوادی، محمد جعفری، هانی نژادتمیمی، امیررضا میرزایی مقدم، ایمان شوریابی، حسین پاپی، علیرضا مصطفایی، سعید خردمند و علی امیری مقابل تیم ملوان بندرانزلی قرار گرفت.

در ابتدای این بازی تیم ملوان بازی را به صورت هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۶ بازی با خطای هند مدافع چوکا در محوطه جریمه، یک ضربه پنالتی به نفع ملوانان گرفته شد که منجر به تک گل این بازی گردید و این نتیجه تا پایان نیمه اول تغییری نکرد.

 

در نیمه دوم این بازی هر دو تیم فرصت های زیادی را خلق کردند اما هیچ کدام آن ها گل نشد و درنهایت ملوان انزلی با همان تک گل نیمه اول بازی را به سود خود کرد و چوکای تالش دست خالی به شهر خود بازگشت.

پیش ازاین دیدار تا پایان هفته هجدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب ۲۵ امتیاز در مکان نهم و تیم فوتبال چوکا تالش با ۱۹ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

 

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : لنگرود

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان