به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار غلامرضا سلیمانی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شعار سال یک راهبردی قابل تحقق در کشور است، اظهار کرد: تمام ظرفیت های کشور اعم از مسؤولان دولتی و غیردولتی، نیروی انسانی، دانش و علم و فناوری و ظرفیت های مالی و دارایی ها باید پای کار آمده و در همین راستا گام بردارند.

وی با اشاره به وجود زیرساخت های مناسب در عرصه تولیدات داخلی گفت: باید موانع موجود بر سر راه واحدهای تولیدی برداشته شده و نقشه راهی می تواند منجر به ایفای نقش مناسب تولید در کشور شود را مشخص کرد، زیرا کمک به کارگاه و واحدهای تولیدی در کشور منجر به افزایش اشتغال، رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت و قطع وابستگی به کشورهای خارجی می شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه مانع زدایی و پشتیبانی از تولید در کشور به طور جدی در حال انجام است، تصریح کرد: امروز از دو کارخانه گیلان که در سال گذشته مشکلات آنان مانع زدایی شده بازدید کردیم و در سال جدید از این کارخانه ها و دیگر کارخانه های کشور در راستای رسیدن به اهداف خود، پشتیبانی می شود.

سلیمانی با اشاره به فعال بودن کلینیک های صنعت بسیج در کشور افزود: هدف سازمان بسیج، حمایت و پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها است و در همین راستا کلینیک های صنعت بسیج در کشور توسعه و فعالیت های خود را افزایش داده اند .

 

وی با اذعان به اینکه بسیاری از واحدهای تولیدی کشور با اندکی حمایت، قابلیت صادرات محصول به کشورهای همسایه را دارند، بیان کرد: بسیاری از کارخانه های کشور دارای سابقه ۵۰ ساله است که پشتیبانی و حمایت اندک از آنان منجر به افزایش صادرات محصولات مختلف به کشورهای همسایه می شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از بررسی مشکلات ۴۰۰ واحد تولیدی در گیلان خبر داد و گفت: سازمان بسیج به منظور تحقق شعار سال در موضوعات صنعتی، کشاورزی، شرکت های دانش بنیان و واحدهای تولیدی برنامه داشته و مشکلات تمامی واحدهای تولیدی در کارگروه های مختلف استانی بررسی می شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷/ی

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : کاغذی

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان