به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از صومعه سرا، سردار غلامرضا سلیمانی عصر امروز در مسجد جعفری این شهرستان با بیان اینکه بسیجیان در ترویج فرهنگ شهادت در جامعه نقش بسیار مهمی دارند، اظهار کرد: تمامی بسیجیان در کشور خود را سرباز مخلص نظام و مرد دانسته و باید انرژی خود را در مسیر انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ شهادت بگذارند.

وی با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در گسترش فرهنگ مردم سالاری اسلامی در بین جوامع اسلامی گفت: بسیاری از کشورهای اسلامی آرزوی استقرار حکومت اسلامی و مردم سالاری دینی را داشته و امام راحل (ره) سایه تفضلات الهی موفق شدند  این موهبت الهی را شامل حال مردم شریف ایران کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تنها راه جلوگیری از غارت منابع مسلمانان را آزاد شدن جهان اسلام از زیر سایه سلطه دانست و بیان کرد: استکبار جهانی به خوبی آرمان های جهان اسلام را شناخته و اگر جهان اسلام از سلطه استکبار خارج شود به راحتی دچار فروپاشی می شود.

سلیمانی با تأکید بر لزوم توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در جامعه افزود: در میادینی که اجازه داده شد مردم اوامر رهبر را پیاده سازی و ملت این مسیر را دنبال کنند موفق بودیم و دنیا در این زمینه ها از ما الگوبرداری کرده کمااینکه مردم در ایام کرونا با کمک های مؤمنانه اتحاد و همدلی خود را نشان دادند.

وی با انتقاد از تفکر اقتصاد لیبرالی در برخی از کشورهای مسلمان تصریح کرد: در کشور به جای توجه به اقتصاد مقاومتی، نسخه های بانک جهانی پیاده شده و اقتصاد لیبرالی منجر به تولید فقر شده و فاصله طبقاتی را افزایش می دهد لذا باید مسیر غلط اقتصادی کشور اصلاح شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین نقش مردم در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی را بسیار مؤثر دانست و گفت: اگر اجازه داده شود تا مردم در امور اقتصاد مقاومتی نقش آفرینی کنند مشکلات حل می شود اما اگر این گونه نباشد به سمت وابستگی می رویم.

سلیمانی با اشاره به اینکه مسیر غلط در مدیریت اقتصاد کشور بر معیشت مردم تأثیر مثبتی ندارد، بیان کرد: متأسفانه مسیر اقتصادی کشور بر مبنای نرم افزار اسلامی نبوده و تأثیر مستقیم و مثبتی بر زندگی مردم ندارد لذا باید تلاش شود تا مردم وارد عرضه شوند زیرا در این صورت فشار دشمن کاهش پیدا می کند.

وی با اشاره به تأثیر مستقیم مشارکت مردم در انتخابات سال ۱۴۰۰ در قوی تر شدن انقلاب اسلامی افزود: استکبار با بهره گیری از مشکلات معیشتی مردم سعی دارد بگوید که حضور مردم در انتخابات تأثیری در سرنوشت آنان ندارد درحالی که حضور مردم در انتخابات منجر به موفقیت نظام اسلامی و همچنین استحکام آن می شود.

انتهای پیام/۳۳۸۹/س

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : اقتدار

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان