به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله پور عصر امروز در جلسه برنامه ریزی برای تحقق شعار سال در سالن شهید انصاری استانداری با بیان اینکه توانمند کردن مردم در عرصه های مختلف یکی از اهداف سازمان بسیج در کشور است، اظهار کرد: مردم دارای ظرفیت های خوبی به لحاظ اشتغال بوده و باید از آن در راستای ایجاد اشتغال در کشور و گیلان استفاده کرد.

وی از عضویت ۴۶ هزار نفر در صندوق قرض الحسنه گیلان خبر داد و گفت:  یک هزار و ۱۸۶ صندوق قرض الحسنه در گیلان فعال و این صندوق ها در راستای توانمند کردن مردم گام برداشته و تاکنون ۴۶ هزار نفر در این صندوق عضویت دارند.

فرمانده سپاه قدس گیلان از پرداخت وام به ۹ هزار نفر در گیلان خبر داد و افزود: تاکنون ۳۰ هزار و ۷۳۱ شغل در گیلان ایجاد و ۲۱ میلیارد تومان وام قرض الحسنه به مردم پرداخت شده و این روند ادامه دارد.

عبدالله پور با اشاره به اقدامات مؤثر انجام شده در گیلان در دو سال گذشته در عرصه های مختلف بیان کرد: در سال ۹۸ و ۹۹ گام های بسیار خوبی در استان در عرصه های شرکت های دانش بنیان، استارت آپی، اشتغال و جهش تولید انجام شده و مهم در سال جدید هم قطعاً ادامه پیدا می کند.

وی از تشکیل ۱۸ بازارچه فضای مجازی در گیلان در سال ۹۹ خبر داد و تصریح کرد: در شرایط حساس کرونایی و با توجه محدودیت های اعمال شده در کشور در سال گذشته ۱۹ بازارچه فضای مجازی در گیلان تشکیل و بخشی از محصولات گیلان از این طریق به دست مردم رسیده و تأمین می شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه در طرح همگام با کشاورز دولت به یاری سپاه پاسداران آمده است، بیان کرد: در حوزه زراعت چوب و با هماهنگی جهاد کشاورزی، طرح حاج قاسم در استان آغاز و همچنین پرورش نهال در استان انجام شده است که جای بسیار خرسندی دارد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : صدا

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان