تعمیر تلویزیون سامسونگ

۱۴۰۰/۰۱/۲۵ ۱۴:۰۱ چاپ کد خبر: 117387
در حال حاضر تلویزیون های سامسونگ با توجه به کیفیت و قیمت مناسبی که دارند طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند اما طبیعی است که دچار آسیب و خرابی شوند که بهتر است تعمیرات تلویزیون را حتما به تعمیرکار ماهر و دوره دیده بسپاریم زیرا سپردن آن به تعمیرکاران ناشی و کم تجربه باعث خرابی بیشتر و هزینه بیشتر یا در بعضی موارد منجر به خرید مجدد دستگاه می شود. تلویزیون های ال ای دی سامسونگ از نظر کیفیت صفحه نمایش و مصرف انرژی کمتر محبوب عموم مردم شده اند و تلویزیون های ال سی دی این برند از نظر قیمت و مقرون به صرفه بودنشان طرفداران بسیار زیادی دارند. با توجه به اینکه در اکثر منازل یا مکان های عمومی، تلویزیون به صورت شبانه روزی مدام روشن می ماند بنابراین عمر مفید آن ها کاهش می یابد و رفته رفته مستهلک می شود که در این صورت نیاز به تعمیر دارد.   ما در اینجا مقاله ای برای تعمیرات و آگاهی بیشتر برای ایرادات احتمالی شرح می دهیم که بهتر است با آن ها آشنا شوید : تعمیرات ال سی دی تلویزیون سامسونگ با توجه به اینکه فرایند عیب یابی ال سی دی های سامسونگ پیچیده و وقت گیر است ممکن است برای تعمیرکاران تازه کار و ناشی بسیار سخت باشد و با تعویض قطعه مورد نظر بخواهند مشکل را حل کنند و این موضوع مستلزم هزینه های هنگفت است که ممکن است همین مشکل را یک تعمیرکار ماهر با هزینه و زمان کمتری انجام دهد. تعمیرات ال ای دی تلویزیون سامسونگ در تلویزیون های ال ای دی سامسونگ ویژگی هایی مانند مصرف انرژی پایین، کیفیت بالای تصویر، شفافیت بالا و عمر بیشتر دستگاه باعث می شوند که عموم مردم به خرید این تلویزیون ها ترغیب شوند. ال ای دی ها هم مانند ال سی دی ها با ایرادات جزئی یا کلی مواجه می شوند که بالطبع نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه ای پیدا می کنند. آشنایی با ایرادات احتمالی تلویزیون سامسونگ
  • پخش رنگ و به هم ریختگی رنگ صفحه نمایش : ایرادات مربوط به ال سی دی از رایج ترین مشکلاتی است که اکثر مردم با آن مواجه می شوند. اکثر مشکلاتی که ثبت شده است مربوط به پخش و به هم ریختگی رنگ ها در صفحه نمایش ال سی دی است که این ایرادات معمولا به صورت وجود خط های عمودی یا افقی روی صفحه نمایش، پخش رنگ ها، عدم نمایش رنگ های آبی، قرمز یا سبز، عدم نمایش درست رنگ ها و به هم ریختگی آن ها است. مشکلات ذکر شده معمولا به ایراد در یکی از بخش های بک لایت صفحه نمایش، منبع تغذیه، برد اصلی و اینورتر آن بر می گردد. اگر تلویزیون شما دچار این تغییرات در صفحه نمایش شد، حتما نیاز به تعمیر دارد و باید سریعا به یک متخصص مراجعه کنید.
  • خاموشی ناگهانی تلویزیون : اگر دستگاه شما به صورت کاملا ناگهانی خاموش شود به این دلیل است که برد اصلی یا پاور دستگاه نیاز به تعمیر یا تعویض دارد که باید با نظر متخصصین انجام شود و بهتر است هر چه سریع تر این مشکل برطرف شود تا به مشکلات بزرگتری برنخوریم. درواقع بروز این مشکل به صورتی است که تلویزیون در حال نمایش خاموش می شود و در صورت روشن کردن مجدد به حالت استند بای رفته و چراغ پنل آن چشمک می زند.
  • قطع صدای تلویزیون : در برخی مدل های سامسونگ این مشکل مشاهده شده است که در حین نمایش تصویر، صدای دستگاه قطع می شود و هیچ خروجی صدا وجود ندارد. این ایراد به بلندگوی دستگاه مربوط می شود که با تعویض یا تعمیر برطرف می گردد.
  • قطع تصویر دستگاه : متاسفانه بسیاری از ال سی دی ها و ال ای دی های سامسونگ با مشکل قطعی تصویر مواجه هستند که این ایراد به تکنولوژی ساخت آن بر می گردد. قطع تصویر مربوط به نقص در بک لایت است که در برخی موارد نیز آسیب در ناحیه T CON هم منجر به مشکل در عملکرد صفحه نمایش می شود.
  • عدم اتصال اینترنت بیسیم (Wifi) : برخی از مدل های تلویزیون سامسونگ در اتصال اینترنت با مشکل مواجه هستند که با بروزرسانی فریمور دستگاه، این ایراد نیز برطرف می گردد. در صورت برطرف نشدن این مشکل سخت افزار دستگاه مورد بررسی قرار می گیرد که ممکن است پس از بررسی های لازم نیاز به تعویض قطعه ای باشد.
تیم متخصص و دوره دیده ویرا سرویس تمامی مشکلات مربوط به سخت افزار و نرم افزار تلویزیون شما را بررسی و در اسرع وقت بالاترین کیفیت تعمیر را ارائه می نماید. قابل ذکر است که این مجموعه آماده ارائه هرگونه خدمت رسانی در زمینه تعمیرات تلویزیون و تمامی تعمیرات لوازم خانگی است. شما می توانید با شماره تماس های ثابت ویرا سرویس 021-33555616، 021-33444165 و 021-26571745 و شماره تماس های همراه 0912-1752179، 0912-3765457، 0912-6272757 و 0912-6433781 با کارشناسان مجرب این مجموعه تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.  
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان