بازیگر معروف سینما گفت : برخی از ادم هایی که شاید با برخی از موارد مخالف بودند ولی در تمامی عرصه ها چون فضای مجازی و یا در کوچه و بازار با مردم غزه ابراز همدردی کردند



یزدان فتوحی در گفت و گو با لنگرنیوز در خصوص حمایت از مردم غزه گفت : حمایت از مردم مظلوم وظیفه هر انسان آزاده است و باید از این موضوع دفاع کرد .



وی افزود : سوای مسلمان بودن و همه نوع هم کیش بودن انسانیت در درون هر انسانی وجود دارد و حس انسانی که درون ما است باید از مردم مظلوم حمایت کنیم و تا اخر بایستیم.



این بازیگر معروف سینما اظهار کرد : شاید برخی از مردم یادشان برود که ممکن بود همین اتفاق برای انان اتفاق بیفتد این چیزی است که همیشه در ذهن بنده هست و همیشه اعلام می کنم که هر کمکی حتی فکری یا ارائه راهکار ، برگزاری همایش و هر کاری که حمایت خود را بتوانم اعلام کنم انجام میدهم.



یزدان فتوحی با بیان اینکه حمایت ها باید خلوص نیست باشد افزود : اگر کاری یا حمایتی صرفا جهت انجام وظیفه انجام شود فایده ای ندارد و حمایت ها باید همه جانبه باشد.



وی اظهار کرد : در طول این ها حمایت همه جانبه مردم ایران از غزه و فلسطین به کرار و با قاطعیت اعلام شد و به جز افراد معروف و سرشناس ، مردم عادی هم حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و غزه اعلام کردند.



بازیگر معروف سینما گفت : برخی از ادم هایی که شاید با برخی از موارد مخالف بودند ولی در تمامی عرصه ها چون فضای مجازی و یا در کوچه و بازار با مردم غزه ابراز همدردی کردند و این همان خصلت انسانیت است که در وجود هر انسانی قرار دارد.



همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان