به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دومین کارگاه آموزشی هیئت عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان گیلان عصر امروز به صورت ویدئو کنفرانس در سالن جلسات استانداری گیلان برگزار شد.

رئیس هیئت عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان گیلان در حاشیه این کارگاه در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه اولین کارگاه را سال گذشته و دومین کارگاه را امروز برگزار کردیم، اظهار کرد: تمامی اعضای هیئت عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان گیلان در این کارگاه به صورت ویدیو کنفرانس حضور داشتند و سومین کارگاه آموزشی نیز ششم اردیبهشت برگزار می شود.

خلیل بهروزی فر با اشاره به حضور اساتید هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات کشور در آموزش اعضای هیات نظارت استان گفت: هدف از برگزاری این کارگاه اشراف کامل اعضای هیئت نظارت استان به قانون است تا از بایدها و نبایدهای قانونی مطلع شوند.

وی با اشاره به بررسی صلاحیت داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای گیلان افزود: فرآیند بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای گیلان تا ششم اردیبهشت ادامه داشته و داوطلبانی که صلاحیتشان محرز نشده چهار روز فرصت دارند نسبت به نتیجه بررسی ها اعتراض کنند.

رئیس هیئت عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان گیلان با تأکید بر رعایت قانون در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شورا بیان کرد: داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا استان گیلان بدانند در این دوره از انتخابات قانون با جدیدت تمام اعمال می شود.

بهروزی فر با بیان اینکه تعداد داوطلبین برای انتخابات شورای روستا استان گیلان ۱۴ هزار و ۱۹۹ داوطلب است، افزود: از این تعداد داوطلب ثبت نامی هفت درصد زن و ۹۳ درصد مرد هستند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : صدا

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان