سردار عزیزاله ملکی امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به هتک حرمت به یک روحانی در روز گذشته در بندرکیاشهر اظهار کرد: جوانی ۲۴ ساله که به علت مصرف مواد مخدر صنعتی حالت طبیعی نیز نداشت در اقدامی نامتوازن به یک روحانی هتک حرمت کرد.

وی برخورد جدی و قاطعانه با عوامل ایجاد مزاحمت برای شهروندان در هر لباس و موقعیتی را یکی از وظایف ناجا دانست و افزود: بلافاصله اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری این فرد در دستور کار مأموران پلیس شهرستان آستانه اشرفیه قرار گرفت که با اقدامات فنی و تلاش های صورت گرفته سرانجام ظهر امروز متهم شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به پیامدهای سوء ذهنی و رفتاری مصرف مواد مخدر در ارتکاب رفتارهای ناهنجار گفت: ایجاد مزاحمت و سلب آسایش شهروندان، خط قرمز نیروی انتظامی است و همانگونه که بارها بر آن تأکید شده پلیس در برخورد قاطع با چنین رفتارهای ناشایستی هرگز کوتاه نخواهد آمد.

 ملکی از ابراز ندامت و پشیمانی متهم این پرونده خبر داد و افزود: پس از دستگیری متهم در جریان شناسایی وی توسط روحانی یادشده، از اقدام ناشایست و غیرانسانی خود ابراز ندامت کرده و دلیل ارتکاب این عمل را نداشتن حالت روحی مناسب به دلیل مصرف مواد مخدر برشمرده است.

وی بر حفظ کرامت و آبروی تمامی شهروندان تأکید کرد و گفت: متهم به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : روحانی

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان