به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، از هفته بیست ویکم مسابقات لیگ آزادگان، تیم گل ریحان البرز و چوکا تالش در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم رفتند که در پایان کار دو نتیجه به نتیجه تساوی رضایت دادند.

این دو تیم که این روزها شرایط خوبی را نمی گذارند و در وضعیت بحرانی قرار دارند بعد از ۹۰ دقیقه تلاش امتیازات را بین خود تقسیم کرده و بازی با نتیجه یک بریک به پایان رسید.

برای چوکا در این دیدار، متین صفائیان، پرهام جوادی، کنعان طاهر نژاد، مصطفی علیخانی، ایمان شوریابی، حمید خدابنده لو، حسین پاپی، سعید خردمند، علی مصطفایی و محمد یاری به میدان رفتند.

این نتیجه ای بود که هیچ کدام از دو تیم را راضی نمی کرد ولی در روزی که ابتدا عادل سرشار در نیمه اول برای گل ریحانی ها گلزنی کرد و تیم میزبان در ورزشگاه انقلاب کرج با پیروزی به رختکن رفت، در نیمه دوم گلزنی پرهام جوادی که بازیکن سرحال این روزهای سبزپوشان تالشی به شمار می آید، بازی را تساوی کشاند.

پس از گل تساوی تیم فوتبال چوکا، تیم میهمان تلاش زیادی برای کسب پیروزی و جدایی خود از قعر جدول داشت ولی بدشانسی ها و در دقایقی از بازی، وقت تلف کردن بیش ازحد بازیکنان تیم میزبان سبب شد تا نتیجه ای بهتر از تساوی یک بریک در بازی ثبت نشود.

با این نتیجه تیم فوتبال گل ریحان که قعرنشین جدول رده بندی مسابقات به شمار می رود ۱۵ امتیازی شد و در رتبه هجدهم باقی ماند و در سوی دیگر سبزپوشان تالشی ۲۰ امتیازی شدند و فرصت سبقت از قشقایی که این تیم هم با ۲۰ امتیاز در رتبه ۱۵ام ایستاده را از دست دادند.

چوکا تالش در نیم فصل و نیم فصل گذشته با جدی ترین بحران ها مواجه شده، بحران هایی به خصوص در بخش مالی که سبب شده تا تیم فوتبال چوکا از مشکلات زیادی رنج ببرد.

دیدار بعدی چوکا در خانه مقابل رایکای بابل خواهد بود و تیم گل ریحان به ساوه می رود تا با خوشه طلایی بازی کند.

چوکا یکی از سه نماینده فوتبال گیلان در لیگ آزادگان است که امروز توانست تک امتیاز بین سه نماینده استان یعنی ملوان و شهرداری آستارا به دست آورد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : لنگرود

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان