فاطمه مربی امروز در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به اعلام آمادگی این اداره برای همکاری با تمامی پزشکان عمومی، متخصص، فوق تخصص، فلو شیپ و دندان پزشکان (غیر طرف قرارداد) شهرستان اظهار کرد: در صورت عدم تمایل پزشکان و دندان پزشکان به انعقاد قرارداد، با دریافت نام کاربری و کلمه عبور نسخه نویسی الکترونیک توسط پزشکان، دندان پزشکان و ماماها میسر خواهد بود.



وی با اشاره به اینکه اقدام اخیر به منظور رفاه حال مردم و پشتیبانی هرچه بیشتر از پزشکان انجام شده ، گفت: با اجرای برنامه نسخه نویسی الکترونیک پرداخت مطالبات به روز خواهد بود.



به گفته رئیس بیمه سلامت شهرستان لنگرود ، با اجرای نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک، بیمار با ارائه کد ملی و دریافت شناسه ره گیری می تواند در مراکز درمانی کلیه خدمات تحت پوشش را دریافت کند.



مربی با بیان اینکه حدود 65 هزار نفر در شهرستان لنگرود در پنج صندوق بیمه ای کارکنان دولت، ایرانیان، بیمه همگانی، روستائیان و سایر اقشار تحت پوشش سازمان بیمه سلامت هستند ، تصریح کرد: این افراد از خدمات ارائه شده توسط 60 پزشک، 18 داروخانه، سه موسسه تصویربرداری و پرتونگاری، پنج آزمایشگاه، 6 موسسه فیزیوتراپی، یک درمانگاه و یک بیمارستان طرف قرارداد، استفاده می کنند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان