حسن حبیبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت، با تبریک فرارسیدن سالروز فرمان تاریخی امام راحل (ره) در خصوص تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه با توجه به ماهیت اسلامی و باورهای مذهبی در انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران از نیروهای مخلص، متدین و انقلابی و از اقشار مختلف مردم به ویژه دانشجویان پیرو امام شکل گرفته و این روند بعد از ۴۳ سال کماکان ادامه دارد.

وی با اشاره به نقش مؤثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفظ و حراست از نهال نوپا جمهوری اسلامی گفت: با توجه به تغییر و دگرگونی در اوضاع جامعه پس از پیروزی نهضت امام (ره)، باید تدابیر لازم برای حفظ، تداوم، ثبات و نیز دستاوردهای انقلاب اتخاذ می شد و سپاه پاسداران پس از تأسیس در تمامی صحنه های انقلاب و با حضور مستمر و مستحکم خود ثبات و پاسداری انقلاب را تضمین کرد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در سازمان بسیج اقشار با اذعان به اینکه سپاه نقش مؤثری در شکست طرح ها و سیاست های خصمانه آمریکا در منطقه غرب آسیا داشته است، تصریح کرد: در سال های نخستین انقلاب، ترورها، ناامنی ها و تهاجمات نظامی ضدانقلاب  با حضور سپاه پاسداران خنثی شده و همچنین سپاه پاسداران نقش مؤثری در شکست طرح ها و سیاست های خصمانه آمریکا در منطقه غرب آسیا و برخورد شجاعانه در برابر تروریسم و تکفیری های داعش در سوریه، عراق و یمن داشته است.

حبیبی سپاه پاسداران را یک سازمان صرفاً نظامی ندانست و بیان کرد: پس از دوران جنگ تحمیلی، حضور سپاه پاسداران در سازندگی کشور در ابعاد مختلف علمی، فرهنگی و محرومیت زدایی برکسی پوشیده نیست و همین امر نشان دهنده صیانت از جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن در ارتقای فرهنگ و تحقق جامعه اسلامی است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به ابعاد مختلف سپاه پاسداران گفت: تشکیل سپاه پاسداران به عنوان یک شجره دفاعی در ابعاد مختلف بوده و سپاه مدافع ارزش ها و گفتمان حضرت امام (ره) و انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، زیرا فرهنگ نیروهای سپاهی این است که خودشان را برای هر تهدیدی آماده می کنند نه این که بعد از حمله دشمن وارد صحنه شوند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در سازمان بسیج اقشار، تجلی همکاری سپاه در کنترل ویروس کرونا را طرح غربالگری شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و افزود: از ابتدای آذرماه شاهد حضور نیرو های بسیج در سراسر کشور بوده و با اجرای یک کار مشترک و مدیریت جمعی شاهد تحقق بسیاری از اهداف طرح شهید سلیمانی بودیم.

  حبیبی با اشاره به دلایل بغض آمریکا و رژیم صهیونیستی با نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از نهادهایی است که نقطه امید و در قلب مظلومان و محرومان عالم جای دارد و هر محرومی در جای جای دنیا یک علاقه، وابستگی و کشش درونی نسبت به این نهاد مقدس دارد و طبیعی است که مورد بغض آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار می گیرد.

وی با تأکید بر پیوند قلبی عمیق میان مردم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: آمریکا و استکبار جهانی به طریقی درصدد این هستند که با حرف های مضحکانه، حرف های سخیف بی پایه و اساس و با هتاکی که درشان خودشان است، این نهاد مقدس را مورد خدشه قرار دهند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان