به گزارش لنگرخبر، سردار علی اکبر پور جمشیدیان پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر سردار محمدعلی حق بین با تسلیت به مردم غیور و ولایتمدار گیلان در پی عروج شهادت گونه سردار حق بین اظهار کرد: این سردار یکی از افتخارات گیلان و سپاه پاسداران بوده و امیدوارم این مجاهد وارسته با سفره اهل بیت(ع) و امام حسن مجتبی(ع) محشور شود.

وی با شاره به همرزمی خود با سردار حق بین در جبهه مقاومت افزود: انقلاب اسلامی آرزوی ائمه، بزرگان و انقلابیون در طول تاریخ اسلام بوده و همه آنان منتظر شرایطی بودند تا احکام الهی را برپا کند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با اذعان به اینکه استکبار در طول تاریخ اجاره برپایی هیچ گونه انقلاب از نوع دینی در ایران نداده است، تصریح کرد: در انقلاب همه اقشار نقش داشته و با تبعیت از امام خمینی(ره) حکومت ستم شاهی را سرنگون کردند، ولی برخی اقشار این ملت بزرگ سنگین ترین و پیچیده ترین مسؤولیت را در ایجاد انقلاب بر عهده گرفتند و بعد از انقلاب نیز وظیفه حفاظت از انقلاب را داشتند.

پور جمشیدیان با تأکید بر نیت پاک امام راحل(ره) در شکل گیری انقلاب اسلامی گفت: این مجاهدان با این نیت آمدند که جانشان را فدای ملت و اسلام عزیز کنند و از روزی که این افراد وارد مجموعه سپاه شدند تمام نیرو و نیرویشان را برای حفاظت از جان مردم و امنیت کشور قراردادند

وی با اشاره به ویژگی های شخصیتی سردار حق بین بیان کرد: این سردار عصاره غیرت و شجاعت و مقاومت مردم گیلان بوده و در ایام نوجوانی اش وارد پیکار علیه دشمنان انقلاب شد و وارد مجموعه سپاه شدند و زندگی و تاریخ و خاطرات این سردار سرشار از فداکاری در راه خدا است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه سردار حق بین سلسله مراتب مختلف از پایین ترین رده تا بالاترین رده سپاه را با موفقیت طی کرده است، خاطرنشان کرد: سردار حق بین در طول چهل سال مجاهدت می توانست بعد از دفاع مقدس به سراغ دیگر کارها برود و بعد از دوران دفاع مقدس تاکنون حتی یک روز سلاح از دست وی خارج نشد و همواره فدایی مردم و انقلاب بود.

پور جمشیدیان با اشاره به نقش سردار حق بین در جبهه های کردستان گفت: دشمنان در شهرها و روستاهای مرزی در شمال کشور برای مردم و زن و بچه مشکل ایجاد و ناهنجاری به وجودمی آوردند ولی به وجود برکت این سرداران دست و شر دشمنان سر مردم برداشته شد و امروز حتی در جاده های خاکی کردستان نیز امنیت وجود دارد.

وی سپاه پاسداران را لشکر مخلص خدا و انقلاب اسلامی معرفی کرد و افزود: سپاهیان در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی نیز وارد عرصه شدند و برایشان ترک و فارس و بلوچ و غیره فرق نمی کرد و نیازهای جامعه مرزی آن ها را فراهم کردند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با اذعان به اینکه سردار حق بین با رفع تصرف نبل و الزهرا باعث افتخار گیلان و ایران در جبهه مقاومت شده بود، بیان کرد: در این دوران که دشمنان در غرب آسیا با گروه های تکفیری ناامنی ایجاد کردند نامداری به نام سردار حق بین در کنار سردار سلیمانی قرار گرفت تا دست داعشیان را از منطقه قطع کردند و یک لحظه برای حذف داعشیان از منطقه  آرام و قرار نداشت.

پور جمشیدیان سردار حق بین را یکی از طراحان عملیات علیه داعش دانست و افزود: بنده شاهد بودم که سردار حق بین در سال ۹۴ در جنوب حلب حضور فعال داشته و ایشان یکی از کارشناسان و طراحان عملیات علیه داعش بود و تجربیات خود را در اختیار رزمندگان جبهه مقاومت قرار می داد.

وی با بیان اینکه مردم شهر نبل و الزهرا حدود پنج سال در سخت ترین محاصره های نظامی و اقتصادی توسط داعش بود گفت: سردار حق بین با کمک رزمندگان جبهه مقاومت توانست داعشیان را هلاک کند و مردم این شهر استراتژیک را آزاد کند که سردار سلیمانی به سردار حق بین فرمانده خط شکن لقب داد.

انتهای پیام/

 
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان