به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سامانه «فارس من» باهدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه اندازی شده و در سریع ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می پردازد.

«پیگیر اخراج به ناحق کارگران شهرداری رشت باشید» یکی از عناوینی بود که توسط مخاطبان در سامانه فارس من ثبت شد.

مخاطب در ثبت این موضوع آورده است : «که تعداد ۲۲ نفر از کارگران شهرداری رشت که هرکدام از این کارگران بالای ۱۰ سال کار در شهرداری را دارند فقط به دلیل اعتراض به عدم پرداخت بیمه اخراج شده اند متأسفانه هیچ مسؤولی پاسخگو نیست. مسؤولان استان به دور از فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند صیانت از کار و کارگر شود که جریان هفت تپه دیگر می سازند. همگی این کارگران در این شرایط اقتصادی کشور در حال نابود شدن هستند یکی به داد این عزیزان برسد.»

نوع قرار داد برخی از کارگران کارمندی بوده است

شهردار رشت در همین خصوص در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه کارگران شهرداری همواره مورد حمایت این نهاد قرار دارند، اظهار کرد: در این شرایط سخت کرونایی کارگران از جان خود برای پیشرفت، زیبایی و آبادی شهر گذشته در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

سید محمد احمدی با تکذیب اخراج ۲۱ تن از کارگران شهرداری گفت: آن ۲۱ نفر با حکم کارگری واردشده و نوع انعقاد قرارداد با آنان کارمندی بود به این دلیل دستگاه های ناظر ایراد گرفته و آنان هم شاکی شده و از اداره کار حکم گرفته اند، ولی شهرداری هیچ کسی کنار گذاشته نشده و ما به دنبال حل قانونی مشکلات آنان بوده و نگرانی در این خصوص وجود ندارد

انتهای پبام/۸۴۰۰۷/ر

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : مقام معظم رهبری

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان