علی امیدوار امروز در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با بیان اینکه طبق جدول زمان بندی انتخابات، مرحله پایش داوطلبین انتخابات شوراهای شهر توسط هیات های اجرای و نظارت به پایان رسیده، اظهار کرد: طبق اعلام هیات نظارت استان، کاندیداهای معترض می توانند طی مدت مشخص شده اعتراض خود را جهت بررسی و پایش مجدد به هیات نظارت استان اعلام کنند.



وی با بیان اینکه وضعیت پایش کاندیداها به کاندیداها اعلام و ابلاغ شده است، گفت: کاندیداهایی که موفق به دریافت تأییدیه از هیات نظارت و اجرایی شده یا نشده اند به دلیل محرمانه بودن اسناد نباید برگه های ابلاغی خود را در فضای مجازی منتشر کنند.



معاون سیاسی امنیتی فرمانداری لنگرود با بیان اینکه کسی در فضای حقیقی یا مجازی حق تخریب کاندیداها و شایعه پراکنی را ندارد، تصریح کرد: شایعه پراکنی توسط افراد، پیج های مجازی یا هریک از کاندیداها خلاف و جرم بوده و در صورت مشاهده چنین مواردی پرونده آنان به مراجع قضایی جهت بررسی ارسال می شود.



امیدوار با بیان اینکه تمرکز دولت و مجریان برگزاری انتخاباتی پرشور است، افزود: انتظار می رود که ششمین دوره شورای شهر و روستا با مشارکت حداکثری شهروندان همراه باشد و به دوراز هیجانات سیاسی و نامناسب شاهد یک انتخابات خوب باشیم.



انتهای پیام/



 
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان