به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کانون های رضوی گیلان در هر شهرستان با آغاز ماه مبارک رمضان اقدام به فعالیت های جهادی از قبیل توزیع نان صلواتی و سایر اقلام معیشتی در بین نیازمندان در دوران کروناکرده اند.

توزیع کارت های «نان متبرک آستان قدس رضوی» در گیلان

دبیر کانون های خدمت رضوی آستان قدس رضوی گیلان با بیان اینکه تهیه بسته های معیشتی از اهم فعالیت های این کانون با همکاری بنیاد کرامت رضوی در ایام رمضان است، اظهار کرد: ۲۶۴ کارت هدیه ۴۵۰ هزارتومانی در قالب طرح سفره های مهربانی و کارت نان های متبرک بین نیازمندان گیلانی در این ماه توزیع شد.

جواد شفیعی ثابت با بیان اینکه نذورات و کمک های مردمی جهت کمک به نیازمندان به همت یاوران رضوی جمع آوری و توزیع می شود، افزود: کانون های خدمت رضوی در زمینه های درمانی، حقوقی، قرآنی، فرهنگی، بانوان، جوانان، نوجوانان، تبلیغی، ترویجی و ایثار و شهادت خدماتی را در سطح استان ارائه می دهند.

 

توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی توسط خادمیاران رضوی در گیلان

دبیر کانون های خدمت رضوی آستان قدس رضوی گیلان با بیان اینکه در حال حاضر گیلان یک هزار و ۸۰۰ خادم یار رضوی دارد، گفت: این تعداد از اعضا با موضوعات تخصصی و عمومی به نیت و ارادت خاص به امام هشتم فعال هستند.

شفیعی به تهیه و توزیع بسته معیشتی در ایام ماه رمضان توسط این کانون ها پرداخت و افزود: یک هزار و ۵۰ بسته معیشتی و نذورات طی ایام ماه رمضان تهیه و بین محرومین گیلان توزیع شد.

وی با اشاره به توزیع سه هزار بسته ارزاق با مشارکت مردمی تحت عنوان یاوران رضوی بین آسیب دیدگان کرونا و محرومین تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان با کمک کانون ها و بنیاد کرامت استان قدس رضوی  ۱۳ سری جهیزیه تهیه و به زوج های جوان محروم در گیلان اهدا شد.

 

توزیع ۶ هزار قرص نان در شهرستان شفت

مسؤول کانون رضوی شهرستان شفت با اشاره به فعالیت های کانون خدمت رضوی این شهرستان در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: کانون خدمت رضوی فعالیت های گسترده ای در حوزه های مختلف ازجمله کمک به آسیب دیدگان کرونایی و شناسایی محرومان دارد.

سیدتقی موسوی با اشاره به توزیع ۵۸ بسته معیشتی در بین نیازمندان به همت خیرین و خادمیاران رضوی در این شهرستان از ابتدای ماه مبارک گفت: ۸۴۰ کیلوگرم مرغ و ۶ هزار قرص نان از دیگر فعالیت های است که توسط  رابطان کانون رضوی شهرستان شفت، بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

وی ارزش این اقلام را ۶۳۱ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: خرما، پنیر، برنج، رب، روغن، گوشت، مرغ، شکر، ماکارونی و حبوبات ازجمله محتوای بسته های معیشتی در این ایام  بود که در مراحل مختلف به دست نیازمندان رسید.

به گفته مسؤول کانون رضوی شهرستان شفت، توزیع ۲۹ کارت خرید ۴۵۰ هزارتومانی  نان متبرک آستان قدس رضوی و نیز توزیع ۶ هزار قرص نان به ارزش ۶۰ میلیون ریال در هفت نقطه این شهرستان، از دیگر خدمات این کانون در ماه مبارک رمضان بود، همچنین کمک به نیازمندان این شهرستان، به همت خیران تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

 

توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی در شهرستان سیاهکل

مسؤول کانون خدمت رضوی شهرستانسیاهکلبا اشاره به اجرای طرح مواسات و مهربانی هم زمان با ماه مبارک رمضان در این شهرستان اظهار کرد: در این طرح خانواده های نیازمند شناسایی و به همت خیرین و خادمیاران رضوی از ابتدای ماه رمضان تاکنون بسته های معیشتی  و غذای گرم اهدا شد.

علی اکبر دوستی با بیان اینکه در اجرای این طرح  حدود یک هزار و ۸۰۰ پرس غذای گرم نذری، ۱۱۰ بسته معیشتی، گوشت و نان توزیع شده است، گفت:  پنیر، شکر، ماکارونی، رب، روغن، تن ماهی، مایع دستشویی و ظرف شویی، چای، مرغ، گوشت و برنج ازجمله محتوای بسته های معیشتی بود که بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا توزیع شد.

به گفته وی در این مدت چهار هزار و ۳۰۰ قرص نان صلواتی و دو رأس گوسفند قربانی به ارزش مجموع ۴۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به همت خیران این شهرستان از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بین نیازمندان توزیع شده است.

مسؤول کانون خدمت رضوی شهرستان سیاهکل با بیان اینکه یک دستگاه ویلچر برقی به ارزش ۲۱۷ میلیون ریال برای یکمعلول جسمیکه ۳۷ سال در حسرت آن بود اهدا شد، افزود: خرید یخچال، کمک هزینه درمان و مسکن به ارزش ۸۴ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال برای ۱۳ نفر، از دیگر اقدامات کانون خدمت رضوی شهرستان سیاهکل در این مدت بود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : صدا

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان