سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راه اندازی شد.

به گزارش ایتنا، نشانی اینترنتی سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا salamat.gov.ir است و مطابق اعلام وزارت بهداشت، فعلا فقط متولدان سال ۱۳۲۰ و قبل آن امکان ثبت نام دارند.

در درگاه ورودی این سامانه نوشته است: به منظور زمان بندی و نوبت دهی تزریق واکسن کووید-۱۹ بر اساس سند ملی واکسیناسیون برای گروه های سنی اعلام شده، لطفا از طریق این درگاه نسبت به ثبت نام و درج کد ملی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه خود اقدام کنند، طی روزهای آینده، زمان و محل تزریق واکسن از طریق پیامک به تلفن های همراه ارسال خواهد شد.

علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا امروز علام کرد: سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا از ساعت ۱۴ امروز راه اندازی می شود اما این سامانه لحظاتی پیش و در ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه راه اندازی شد.
واکسیناسیون سالمندان بالای ۸۰ سال از هفتم اردیبهشت آغاز شده است. قبل از آن واکسیناسیون کادر درمان و برخی گروه های بیماران خاص آغاز شده بود.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، تاکنون یک میلیون و ۲۳۱ هزار و ۶۵۲ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۲۵۳ هزار و ۶۲۵ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده و واکسینه شده اند، مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به یک میلیون و ۴۸۵ هزار و ۲۸۷  دوز رسید.
 
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان