در خانه پرده پرده ببینید و پرده بخرید

۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۰۹:۱۹ چاپ کد خبر: 118413
نصب پرده از آن کارهایی است که به خانه شما روح می دهد و زیبایی محیط خانه شما را چند برابر می کند. برای انتخاب پرده، باید به دکوراسیون خانه، رنگ و مدل وسایل منزل، سلیقه و البته بودجه خود توجه داشته باشید. این روزها، انواع پرده کتان، مخمل، حریر، ساتن، زبرا، شید، نخی و چاپی در بازار موجود هستند و شما برای خرید پرده های خانه خود با گزینه های زیادی مواجه هستید و باید بهترین و شیک ترین مدل پرده را برای خانه خود تهیه کنید. شاید قبلا پرده فقط به عنوان وسیله ای برای جلوگیری از ورود نور به داخل خانه شناخته می شد؛ اما این روزها پرده ها از جمله مهم ترین وسایل برای تزئین فضای داخلی خانه شما هستند و به همین خاطر است که برای خرید پرده ها باید حساسیت و ظرافت بیشتری به خرج دهید.   سوالات مهمی که قبل از خرید پرده باید از خودتان بپرسید! وقتی می خواهید از میان هزاران مدل پرده، مدل موردنظرتان را خریداری کنید، بهتر است به یاد داشته باشید که:
  • برای چه قسمتی از خانه خود پرده را می خرید؟
مکان نصب پرده، روی انتخاب شما تاثیر می گذارد؛ زیرا پرده اتاق پذیرایی برای نصب در اتاق خواب مناسب نیست و پرده اتاق خواب را نباید با مدل پرده اتاق پذیرایی ست کرد. یعنی هر محیط، به مدل پرده متناسب با خود نیاز دارد. مثلا برای پرده اتاق خواب بهتر است پرده های کتان و مخمل را انتخاب کنید که جلوی نور را می گیرند و به استراحت و خواب بهتر شما کمک می کنند.
  • چقدر بودجه برای خرید پرده های خانه کنار گذاشته اید؟
وقتی بدون توجه به بودجه خود به خرید پرده می روید، ممکن است کمی شوکه شوید؛ پس بهتر است بازه قیمتی پرده های دلخواهتان را تعیین کنید. بعضی از مدلهای پرده ها مثل پرده های حریر، کتان و... هزینه مناسب تری دارند و در مقابل برای خرید پرده های سلطنتی باید پول بیشتری بپردازید. تجربه ثابت کرده است که هرچقدر با برنامه به خرید پرده بروید، از نتیجه کار راضی تر خواهید بود.
  • پرده ها چقدر قرار است جلوی نور را بگیرند؟
بعضی از پرده ها مثل پرده های حریر و پارچه ای، خیلی جلوی نور را نمی گیرند و قابلیت پوشانندگی بالایی هم ندارند؛ به همین خاطر خیلی ها پرده های حریر را برای برجها و آپارتمانها انتخاب نمی کنند، زیرا دوست ندارند محیط داخل خانه آنها از بیرون مشخص باشد. اگر دوست ندارید اصلا از بیرون کسی به خانه شما دید داشته باشد به سراغ پرده های زبرا، مخمل و کتان بروید؛ اما اگر عاشق نور خورشید هستید، پرده های حریر را انتخاب کنید. البته باید گفت که نصب پرده حریر در اتاق کودکان به شدت توصیه می شود و فضای اتاق کودک را فوق العاده زیبا و پرانرژی نگه می دارد. پس به میزان پوشش پرده ها نیز توجه داشته باشید.
  • پرده موردنظر شما چه جنس و شکلی داشته باشد؟
بعضی ها عاشق پرده های چند لایه و پرچین هستند و بعضی ها هم پرده های ساده و صاف را دوست دارند. وقتی می دانید چه پرده ای دوست دارید، دیگر سردرگم نمی شوید و یکراست می روید سراغ مدلهای پرده محبوبتان و این یعنی صرفه جویی در زمان و انرژی شما!
  • نحوه نگهداری از پرده ها به چه صورتی است؟
وقتی می خواهید پرده بخرید، لطفا هیجان زده عمل نکنید و پرده ای نخرید که بعدها نتوانید آن را شستشو دهید و خشکش کنید! بهتر است از همین ابتدا به روش شستشوی پرده ها نیز توجه کنید و بعد برای خریدنشان تصمیم گیری کنید. مثلا پرده های ساتن را باید با دست شست، اتوکشی آنها هم بسیار سخت است؛ پس شاید خرید پرده ساتن برای افراد پرمشغله گزینه چندان مناسبی نباشد. به هرحال بهتر است نحوه نگهداری پرده ها را بدانید؛ چون پرده های شما یکبار مصرف نیستند! وقتی به این سوالات پاسخ دادید، دیگر می توانید برای خرید پرده های مناسب خانه خود تصمیم گیری کنید و بهترین مدل پرده را برای اتاق خواب، اتاق نشیمن، پذیرایی، اتاق کودک یا آشپزخانه خود خریداری کنید و از انتخابتان در آینده هم حسابی کیف کنید. به دنبال فروشگاهی برای انتخاب و خرید بهترین مدلهای پرده هستید؟ اگر برای انتخاب و خرید جدیدترین و زیباترین مدلهای پرده به کمک نیاز دارید، می توانید با وب سایت «خانه پرده» همراه باشید. در خانه پرده، ما به شما تمام نکات مهم برای خرید پرده را یاد می دهیم و کمکتان می کنیم که زیباترین مدل پرده را برای خانه خود خریداری کنید. همچنین روش اندازه گیری پنجره ها برای خرید پرده، روش انتخاب جنس و مدل پرده مناسب و کلی نکات دیگر را در اختیار شما می گذاریم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. خانه پرده، فقط یک وب سایت راهنمای خرید پرده و فروشگاه با تنوعی از جدیدترین مدلهای پرده نیست. خانه پرده به شما کمک می کند تا بهترین مراکز فروش انواع پرده در تهران و سراسر ایران را بشناسید و پرده های خانه خود را از فروشگاه های معتبر پرده تهیه کنید. با خانه پرده شما می توانید راحت تر برای خرید پرده تصمیم گیری کنید، بهترین مدل پرده برای خانه خود را بشناسید، بهترین فروشگاه پرده در شهر محل زندگی خود را پیدا کنید و با توجه به کلی نکته مهم، برای خرید پرده اقدام کنید. اگر قصد خرید پرده زبرا، خرید پرده شید، خرید پرده حریر و کلی مدل جذاب دیگر را دارید، خانه پرده به شما کمک می کند تا زیباترین مدلهای پرده را بشناسید و با سلیقه خوبتان، اقدام به تهیه آنها کنید. برای انتخاب بهترین و دلنشین ترین مدلهای پرده با خانه پرده همراه باشید و از انتخاب جدیدترین انواع پرده برای خانه زیبای خود، حسابی کیف کنید.  
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : مکزیک

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان