به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه قدس گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

اخلاص بسیجی ها در کشور کم نظیر است

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه سرهنگ حسینی یکی از مدیران خوب استان بود، اظهار کرد: اقدامات اجرایی سرهنگ حسینی در استان نمونه بود و رضایت مسئولین استان را به همراه داشت.

محمود قاسم نژاد با بیان اینکه بی تردید سرهنگ حسینی هر کجایی که باشند منشأ اثر هستند، گفت: سرهنگ رنجبر نیز از فرماندهان و مدیران خوب سپاه قدس گیلان بودند که همواره خدمات ارزنده ای به استان ارائه دادند.

 وی با اشاره به اخلاص زبانزد بسیجی ها در کشور، بیان کرد، تبعیت و فرمان بری از ولایت فقیه ازجمله خصوصیات بارز بسیجیان ما است که همواره در حوادث مهم به کمک انقلاب آمده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه مسئولیت پذیری ازجمله صفات بارز بسیجیان است، تصریح کرد: قدرت جذب افراد در مکتب بسیج خیلی کارگشا است و این الگوسازی از مکتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

قاسم نژاد با اشاره به اینکه ایثارگری بسیجیان در این ساله ای سخت کمک شایانی به مدیران استانی کرد، گفت: اگر تلاش ها، مجاهدت ها و رشادت های بسیجیان در ایام کرونا نبود، بدون شک در مدیریت و کنترل این ویروس دچار مشکل می شدیم.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج ادارات و کارمندان نقش بسزایی در ادارات دارد، گفت: عملکرد مطلوب سازمان بسیج کارمندان و ادارات استان گیلان در ایام شیوع ویروس کرونا در استان مثال زدنی بود.

مشارکت بدر انتخابات دشمنان ما را نا امید می کند

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار نیز در این جلسه با بیان اینکه خدمت به مردم وظیفه ما است، اظهار کرد: امام خمینی (ره) با سرنگونی رژیم شاهنشاهی ایران اسلامی را از دست دژخیمان آمریکایی نجات داد.

سرهنگ حسن حبیبی با اشاره به اینکه مسیر رشد و بالندگی انقلاب اسلامی با حمایت مردم امکان پذیر است، گفت: اهمیت انتخابات در گام دوم انقلاب در کشور انکارناپذیر است و مردم ما از این اهمیت آگاهی دارند.

وی با بیان اینکه سرنوشت چهار سال کشور را با حضور در انتخابات باید رقم زد، افزود: مشارکت بالای مردم در انتخابات تراز بین المللی جمهوری اسلامی را در دنیا بالا می برد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار با تأکید بر اینکه مشارکت بالا در انتخابات دشمنان ما را نا امید خواهد کرد، بیان کرد: تمام تلاش دشمن عدم شرکت مردم در انتخابات است و برای این کار از تمام ابزار خود در حال استفاده هستند.

حبیبی با بیان اینکه صحبت های برخی از مسئولین مانند سخنان دشمنان ما است، تصریح کرد: سخنان منتشرشده علیه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط برخی از مسئولان واقعاً مایه تأسف بود.

وی با اشاره به اینکه ای کاش دولت به جای مذاکرات با غرب به فکر مذاکره با شرق می بود، بیان کرد: دولت در هشت سال مدیریت کشور می توانست وضعیت اقتصادی  کشور را دگرگون کند اما متأسفانه اتفاق خاصی رقم نخورد.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ عباس حسینی تقدیر و سرهنگ دوم پاسدار رضا رنجبر به عنوان رئیس سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه قدس گیلان منصوب شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان