سردار عزیزاله ملکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت از ممنوعیت تردد وسائط نقلیه در گیلان خبر داد و اظهار کرد: برابر تصمیم های اتخاذ شده ورود وسائط نقلیه شخصی با پلاک غیر بومی به گیلان ممنوع است و چگونگی اعمال محدودیت ها؛ برابر روال قبل و بر اساس نظر ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا انجام می شود.

وی با استثنی قائل شدن برای خودروهای امدادی و عمومی، افزود: ممنوعیت های تعیین شده شامل خودروهای عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی و حمل کالاهای اساسی نیست.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به وضعیت نارنجی و زرد کرونایی در استان گیلان، گفت: تمام مجوزهای صادر شده برای سفر در تعطیلات پیش رو باطل است و رانندگانی که به ممنوعیت های تردد در شهرهای نارنجی و زرد توجه نکنند مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شوند.

سردار ملکی از تشدید برخورد پلیس با خودروهای متخلف در تعطیلات عید سعید فطر خبر داد و خاطرنشان کرد: منع تردد و ممنوعیت های ترافیکی برابر مصوبه کمیته امنیتی انتظامی وزارت کشور از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه مورخ ۲۵ اردیبهشت سال ۱۴ با هدف جلوگیری از گسترش بیماری کرونا ادامه دارد.

وی با دعوت از شهروندان برای خودداری از حضور در تجمعات، سواحل و تفرج گاه ها در تعطیلات پیش رو، افزود: ماموران پلیس برابر ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا برای جلوگیری از گسترش این بیماری با آمادگی کامل و حضور در اقصی نقاط استان با رانندگان متخلف برخورد خواهند کرد.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان از استمرار اجرای طرح ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از ساعت ۲۲ تا ساعت ۰۳ بامداد خبر داد و گفت: همکاری و مشارکت مردم در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا نقش بسیار مهمی در سلامت هموطنان و کاهش تلفات ناشی از این ویروس منحوس دارد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : صدا

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان