ناصر محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت در حاشیه نشست ویدئوکنفرانسی با اعضای ستاد جشنواره شعر دانشجویی دانشگاه پیام نور گیلان اظهار کرد: دانشگاه پیام نور گیلان برای سومین دوره متوالی میزبان جشنواره ملی شعر دانشجویی دانشگاه های کشور خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری موفق دو دوره جشنواره سراسری شعر دانشجویی به میزبانی دانشگاه پیام نور استان گیلان، افزود: دبیرخانه کانون های شعر دانشجویی در دانشگاه پیام نور گیلان و همچنین اعضای هیئت علمی و داوران کشوری و باتجربه بالا در این استان استقرار دارند.

مدیرکل اداره فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور با اشاره به جزئیات برگزاری سومین دوره جشنواره ملی شعر دانشجویی، گفت: جشنواره ملی شعر دانشجویی با موضوع آزاد و با محوریت امید، پویایی و نشاط دانشجویی توسط دانشگاه پیام نور گیلان برگزار می شود.

محمدی با ابراز امیدواری از استقبال مطلوب دانشجویان در این جشنواره فرهنگی، گفت: امیدواریم با برنامه ریزی و تبلیغات مناسب شاهد حضور دانشجویان هنرمند و شاعر دانشگاه های سراسر کشور در این رخداد و فعالیت ارزنده فرهنگی کشور باشیم.

وی با بیان اینکه شرکت دانشجویان همه دانشگاه ها در جشنواره ملی شعر دانشجویی دانشگاه پیام نور ممکن است، افزود: علاقه مندان می توانند تا دی ماه امسال آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند و اختتامیه این جشنواره نیز در بهمن ماه امسال خود بود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : مهدی محمدی

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان