به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام « مهدی نقوی » در جلسه هماهنگی با نامزدهای انتخاباتی ششمین دوره شورای اسلامی شهرهای تابعه در  دانشکده پرستاری برگزار شد، گفت: حضور مردم در کنار یک رهبر قدرتمند شرط پیروزی و رسیدن به عزت و عظمت است و اگر ملت حضور داشته اما رهبر جامع نباشد این ملت به تنهایی به اهداف خود نمی رسد و کامل ترین رهبر هم اگر مردم در کنار رهبری نباشند باز موفقیت حاصل نمی شود.امام جمعه شهرستان لنگرود با بیان اینکه در نظام اسلامی پذیرفتن مسئولیت و رسیدن به قدرت هدف نیست، اذعان کرد: در نظام اسلامی و در نگاه قرآن و اهل بیت(ع) رسیدن به قدرت ابزاری است که حق را در جامعه برپا و باطل را تضعیف کند.



حجت الاسلام نقوی ادامه داد: در نگاه غرب و مکتب لیبرالی رسیدن به قدرت و حکومت هدف است و بحث از اخلاق انتخاباتی معنا ندارد.



وی با اشاره به اینکه هر مسئولیتی شخص لایق خود را می طلبد که باید با اخلاص، انگیزه به اقامه حق و خدمت بی منت به مردم بپردازد، تصریح کرد: عدم احراز برخی هیچ نقطه ضعفی برای شخص نیست و هرجایی فرد خود را می طلبد.



امام جمعه شهرستان لنگرود، انتخابات را میدان به اوج رساندن اخلاق عنوان و اظهارکرد: اخلاق انتخاباتی باید در سه حوزه اخلاق مجریان و ناظران، اخلاق انتخاب کنندگان و اخلاق انتخاب شوندگان مدنظر قرار گیرد.



حجت الاسلام نقوی با تاکید بر اینکه حرمت نظام اسلامی باید حفظ و تفکر افراد نقد و رقابت در حین رفاقت مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: مواضع تفرقه افکنانه به کار نگیریم و تلاش کنیم این دوره از انتخابات به مدرسه اخلاق برای جامعه تبدیل شود.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان