به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، حجت الاسلام والمسلمین احمد طیبی ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه شکست رژیم صهیونیستی نشان دهنده انزوای شدید این رژیم در خاورمیانه است، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت مردم فلسطین و راکت های حماس تاب نیاورده و با اعلام آتش بس یک طرفه نشان داد که بسیار رو به انزوا بوده و به لطف الهی شکست این رژیم بسیار نزدیک است.

وی با اشاره به تأثیر حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری در حفظ و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و به این دلیل رسانه های بیگانه با تمامی امکانات سعی دارند مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند ولی بار دیگر ولی نعمتان جمهوری اسلامی با بصیرت و شور انقلابی دشمن را ناامید کرده و فردی اصلح را انتخاب می کنند 

امام جمعه آستانه اشرفیه انتخابات را مایه عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: استکبار از همه ظرفیت و ابزار خود برای سرشکستگی مردم در انتخابات استفاده می کند زیرا کشورهای غربی می دانند حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری منجر به رشد و پیشرفت کشور می شود.

طیبی با تشکر از تصمیم شجاعانه و قانون مندانه شورای نگهبان در تأیید و عدم احراز صلاحیت برخی از کاندیداها گفت: شورای نگهبان با جدیت و کنار گذاشتن مصلحت اندیشی به وظیفه خود عمل کرده است.

طیبی، مصلحت سنجی را بر عهده شورای نگهبان ندانست و بیان کرد: مصلحت اندیشی از شورای نگهبان به منظور افزایش مشارکت در انتخابات یک ادعای بی مورد و مغایر با قانون است زیرا وظیفه اصلی شورای نگهبان بررسی شرایط کاندیداهای ریاست جمهوری و مجلس است.

وی با تأکید بر لزوم توجه کاندیدهای انتخابات ریاست جمهوری به مسئله اقتصادی و رفع مشکل بیکاری در کشور تصریح کرد: مسئله مردم فضای مجازی، سیاست خارجه نیست بلکه مردم در این سال ها درد معیشت و بیکاری را چشیده و خواستار حل این مشکلات توسط رئیس جمهور منتخب هستند.

امام جمعه آستانه اشرفیه با بیان اینکه مشارکت با ایجاد دوقطبی سازی در جامعه محقق نمی شود، گفت: اولویت اصلی کشور بحث اقتصادی است، لذا کاندیداهای ریاست جمهوری باید حل مشکلات اقتصادی را سرلوحه کار خود قرار دهند زیرا داشتن برنامه دقیق منجر به افزایش مشارکت در انتخابات می شود.

طیبی با انتقاد از عملکرد هیئت اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر و مجلس افزود: هیئت اجرایی در طی این مدت زحماتی بسیار زیادی کشیده است ولی در برخی امور کوتاهی کرده و وظیفه خود را به هیئت نظارت واگذار کرد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان