به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، حجت الاسلام والمسلمین احمد طیبی ظهر امروز در آئین نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته این شهر با اشاره به برکناری ذلت بار نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: بعد از حملات سنگین مقاومت حماس به مناطق اشغالی قدس و مقاومت بی نظیر مردم غزه، رژیم صهیونیستی به سرنوشت ذلت بار قرار گرفته و حتی نخست وزیر ملعون این رژیم موفق به تشکیل حکومت نشده و در آستانه برکناری است.

وی با قدردانی از مقاومت ملت های آزادی خواه جهان در برابر استکبار گفت: رژیم آل سعود تصور فتح یمن در مدت زمان یک هفته را داشت ولی مقاومت مردم یمن و انصار الله اجازه چنین کاری را نداده و اکنون گروه های مقاومت یمن به خاک عربستان نفوذ کردند.

امام جمعه آستانه اشرفیه شرکت در انتخابات یک تکلیف و وظیفه شرعی دانست و بیان کرد: تمامی مردم باید با شرکت در انتخابات سرنوشت خود و کشور را تعیین کرده و نباید تحت تاثیر هیچ فرد و جریانی در خصوص تحریم انتخابات قرار نگیرند زیرا حضور و رای دادن یک وظیفه شرعی و ملی است.

طیبی با تاکید بر تاثیر مستقیم افزایش مشارکت در انتخابات در استحکام جمهوری اسلامی تصریح کرد: باید افراد تاثیر گذار و جریان ساز  مردم را به حضور در انتخابات تشویق کنند زیرا این یک تواسیع به حق بوده و جمهوری اسلامی را مستحکم تر می کند.

وی با اشاره به نقش مردم سالاری دینی در بین کشورهای آزادی خواه جهان افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مردم سالاری دینی در ایران اجرایی شده و ملت و مردم ایران الگوی دیگر کشورهای منطقه بوده است.

امام جمعه آستانه اشرفیه با ابراز خرسندی از راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان آستانه اشرفیه تصریح کرد: این درمانگاه با امکانات مناسب راه اندازی شده و بهترین خدمات درمانی در درمانگاه تامین اجتماعی به افراد و کسانی از دفترچه تامین اجتماعی برخوردار هستند ارائه می شود که جای بسیار تشکر و قدردانی از مسؤولان دارد.

طیبی با بیان اینکه رعایت تقوای الهی باید سرلوحه کار مردم و مسؤولان قرار گیرد، گفت: اماصادق(ع)می فرماید هر فرد مومن که تقوای الهی را رعایت کرده و این امر را سرلوحه امور خود قرار گیرد جزو اهل بیت ما است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : کاخ سفید

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان