ربات اینستاگرام سایت ربات پک

۱۴۰۰/۰۳/۲۲ ۱۶:۲۵ چاپ کد خبر: 119226
در این مقاله ابتدا توضیح می دهیم که ربات اینستاگرام چیست و چرا باید از ربات اینستاگرام سایت ربات پک استفاده کنید و سپس نکات مهمی در رابطه با این ربات ها می گوییم که قطعا برای شما صاحبان پیج اینستاگرام مفید است. ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام چیست؟

ربات های اینستاگرامی را میتوان به عنوان یک تحول بزرگ و یا حتی انقلابی در حوزه ی اینستاگرام مارکتینگ دانست. این ربات ها به شما کمک می کنند که بدون دغدغه ی مدیریت پیج، تمرکز خود را روی تولید محتوا بگذارید و وقت بیشتری را به مشتریان خود اختصاص دهید. این ربات ها با قابلیت هایی که دارند، شما را از انجام فعالیت های تکراری و خسته کننده بی نیاز خواهند کرد. بدین ترتیب با خیالی آسوده می توانید به سفارش ها و مشتریان حضوری فروشگاه خود رسیدگی کرده و همچنین تولید محتوا را با بدون دغدغه انجام دهید. به طور خلاصه، میتوان ربات اینستاگرام را فرشتگان نجات کسب و کارهای اینستاگرامی دانست. اگر هنوز به این ادعا شک دارید، مطمئناً با اطلاع از ویژگی های ربات اینستاگرامی به اطمینان لازم خواهید رسید.

انواع روش های تبلیغات در اینستاگرام:

الان که فهمیدید ربات اینستاگرام چیست بهتر است با انواع روش های تبلیغات در اینستاگرام آشنا شوید این راه ها می تواند باعث افزایش فالوور اینستاگرام شما بشوند.

*تبلیغات ساعتی در اینستاگرام:

در اینستاگرام پیج هایی مختلفی وجود دارند که تعداد فالورهای زیادی دارند. شما می توانید با ادمین این پیج ها توافق کنید که مثلاً ۲۴ ساعت تبلیغات شما را در پیج شأن نمایش دهند و آنها بر اساس تعداد ساعت نمایش هزینه ای را از شما دریافت می کنند.

*تبلیغات بازدیدی در اینستاگرام:

این روش بر مبنای تعداد بازدید یا به اصطلاحی impression می باشد. ویدیوئی ۶۰ ثانیه ای به همراه یک متن را تهیه کنید و با ادمین این پیج ها توافق کنید و بر اساس تعداد بازدید توافقی تبلیغات را انتشار دهید. زمانی که میزان بازدید تمام شود، تبلیغات شما حذف خواهد شد.

*تبلیغات استوری اینستاگرام:

مبنای این روش، انتشار تبلیغات در استوری می باشد. تبلیغ به مدت ۲۴ ساعت به فالوورهای آن پیج نمایش داده می شود. تبلیغات استوری امکان درج لینک آدرس سایت شما را دارد و شما می توانید از تبلیغ دهنده بخواهید که لینک وب سایت شما را در استوری قرار دهد.

*تبلیغات از طریق اینفلوئنسرهای اینستاگرام:

افرادی هستند که به دلیل فعالیت بالا در اینستاگرام و تعداد فالوورهای زیادی که دارند، معروف شده اند. برای ارتباط گرفتن با آنها از طریق آژانس های تبلیغاتی می توانید ارتباط بگیرید. روال کاری آنها به این نحو است که برای شما ویدئویی تولید می کنند و از مزایای محصولات یا خدمات شما در آن ویدئو صحبت می کنند.

خرید فالوور اینستاگرام یا ربات اینستاگرام؟

ممکن است از خود سوال کنید آیا واقعا بدون خرید فالوور اینستاگرام نمی شود رشد کرد؟ واقعا اگر پست های خوبی داشته باشیم اما تعداد فالوور هایمان 50 تا باشد، کسی ما را فالو نمی کند؟ این یعنی حتما باید برای شروع کار فالوور اینستاگرام بخریم تا دیگران حاضر شوند ما را دنبال کنند؟ پاسخ این سوالات خیر است. متاسفانه بسیاری از افرادی که در حوضه فروش فالوور اینستاگرام هستند از ناآگاهی دیگران سوء استفاده می کنند و می گویند بدون خرید فالوور هیچ شانسی ندارید و حداقل 2 هزار فالوور فیک بخرید تا بهتر شما را فالو کنند مگرنه هیچکس پیج شما را دنبال نمی کند. متاسفانه این سخنان دروغ هستند! اجباری وجود ندارد و شما کاملا آزاد هستید که فالوور بخرید یا نه، تبلیغات انجام بدهید یا نه، این موارد فقط باعث می شوند که بهتر رشد کنید، مثلا فرایند رشد شما 50 درصد رشد پیدا می کند یا حتی چند برابر بهتر خواهید شد اما به این معنا نخواهد بود که اگر فالوور نخرید اصلا رشد نخواهد کرد.

افزایش تعامل پیج اینستاگرام بدون خرید فالوور اینستاگرام

توی این قسمت به شما شیوه برنامه ریزی حرفه ای به سبک ستارگان اینستاگرام را توضیح می دهیم، قطعا فقط خرید فالوور اینستاگرام برای افزایش اعتبار شما کافی نیست پس با رعایت این بخش ها می توانید یک دید فوق العاده حرفه ای نسبت به این قضیه داشته باشید و به راحتی از رقبای خود جلو بزنید حتی رقیب هایی که دو برابر شما بیشتر اقدام به خرید فالوور اینستاگرام می کنند! واقعیتی که باید بدونید اینه که خیلی ها در اینستاگرام فعالند، حتی بعضی هایشون لایک و ویو بالایی دارند اما فقط درصد کمی از اونها درآمد زایی می کنند! مثلا خیلی از افراد از من سوال می پرسیدن که ما این همه روزانه به صورت منظم فعال هستیم و در حال پست گذاشتنیم اما چرا انقدر درصد دیده شدن و خرید کردن ما پایینه؟ این فرد واقعا راست می گفت و هر روز به طور منظم در بهترین زمان پست میزاشت اما یک سوال از اون پرسیدم که باعث شد جوابش رو دریافت کنه و اون سوال این بود که اگر شبکه 3 پشت سر هم تبلیغات نشون بده آیا حاضرید اون رو نگاه کنید؟ یا اگر پشت سر هم برنامه آموزشی بزاره چطور؟ بی شک این شبکه رو دیگه مثل قبل دنبال نمیکنید چون واقعا کسل کننده میشه.پس اول شما باید دیدتون رو نسبت به یک پیج اینستاگرام درست کنید.

شما پیج اینستاگرامتون رو به چه دیدی دارید نگاه می کنید؟

تنها دیدی که باید به اون نگاه کنید به شکل یک شبکه تلوزیونیه. یعنی پیج شما دقیقا مثل یک برنامه تلوزیونیه نه یک فروشگاه یا کارگاه! در فروشگاه ها شما فقط محصولات و قیمت ها و… رو مشاهده می کنید اما پیج اینستاگرام نباید اینطوری باشه و متاسفانه عده زیادی این قاعده رو نمیدونن و دارند فقط از 10 درصد بازدهی واقعی اینستاگرام استفاده می کنند. اما شما می تونید خوشحال باشید چون شما جزء یک درصدی می شوید که می توانید از 70 تا 99 درصد پتانسیل اینستاگرام استفاده کنید. پس الان شما 3 وظیفه در اینستاگرام دارید: اول جذب فالوور و بعد تبدیل فالوور به فالوور فعال و مرحله آخر هم تبدیل فالوور فعال (واقعی) به خریدار است. در رابطه با مورد دوم که گفتم شاید براتون سوال باشه منظور از تبدیل فالوور به فالوور فعال چیه؟ اول باید بدونید که هر فرد معمولی به طور میانگین عضو صد ها پیج اینستاگرامه پس شما باید از استراتژی و روش درستی استفاده کنید که وقتی 4 پست میزارید حداقل 2 تای اون ها رو فالوور هاتون ببینند. به این نوع فالوور ها، فالوور های فعال می گویند که قطعا با خرید فالوور اینستاگرام فیک یا حتی واقعی نمی توانید چنین چیزی را به دست آورید زیرا تنها راه به دست آوردن فالوور فعال این است که پیج حرفه ای داشته باشید و با کاربران خود تعامل برقرار کنید نه اینکه فقط اقدام به خرید و فروش فالوور اینستاگرام کنید! منبع: ربا پک
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : اکثریت

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان