ذبیح نیکفر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با تأکید بر برگزاری انتخابات پرشکوه در ۲۸ خردادماه، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران در ۲۸ خردادماه صحنه دیگری از خلق حماسه را با حضور و مشارکت حداکثری خود خلق خواهند کرد.

وی با اشاره به حضور قدرتمندانه آیت الله سید ابراهیم رئیسی در عرصه انتخابات، افزود: در دوره پیشین آیت الله رئیسی بنا بر دلایلی نتوانست آرای اکثریت را به خود جلب کند اما اکنون در این دوره از انتخابات محبتی شگرف در دل دوستان و همچنین وحشتی هولناک در دل دشمنان از حضور این نامزد ایجادشده است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس دهم  با ابراز امیدواری از اینکه مردم قوای ثلاث را به دست انقلابیون خواهند سپرد، گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون هیچ گاه قوای سه گانه انقلاب تا این حد به دست انقلابیون نیفتاده و یقین دارم فتوحاتی در عرصه میدانی کشور ایجاد خواهد شد.

عضو سابق کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخلفات اداری در گیلان و حمایت های مسؤولان عالی استان از آن ها، بیان کرد: اگر رئیس جمهور، رئیسی باشد و مدیرکلی خیانت و تخلف کند هیچ گاه استاندارش از مدیرکل فاسد و مختلفش حمایت نمی کند، بلکه او را برای برخورد به دستگاه های نظارتی و قضایی می سپارد.

نیکفر با تأکید بر مقدم بودن پیشگیری بر برخورد، گفت: باید ریشه فساد در کشور خشکانده شود تا پرونده ای در دستگاه قضا تشکیل نشود.

وی با بیان اینکه روزهای مهم و تعیین کننده ای را ملت ایران در روزهای آتی پیش رو دارند، تصریح کرد: طی چند روز آینده همه باید قاسم سلیمانی و محسن حججی باشیم چون چند روز باقی مانده تا انتخابات میدان جهاد است و ایرانی انقلابی این روزها را نخواهد خوابید.

انتهای پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان