به گزارش خبرگزاری فارس از رشت محمد دوستار ظهر امروز در جمع دانشگاهیان با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اظهار کرد: انتخابات حساسیت بالایی دارد چراکه همچون فوتبال تا دقیقه نود غیرقابل پیش بینی و امکان تغییر تحلیل ها وجود دارد لذا شرایط ایجاب می کند تا در حوزه انتخابات زیرکانه و هوشمندانه عمل کنیم.

وی با اشاره به وحدت روی کاندیدای جریان انقلاب بیان کرد: ورود آیت الله رئیسی موجب وحدت میان همه مذاهب، قومیت ها، مشاغل و اقشار مختلف شده است لذا باید با حفظ وحدت، زمینه سازی مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را در جامعه افزایش دهیم.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در گیلان انتخابات ۱۴۰۰ را پیچیده ترین انتخابات بعد از انقلاب به عنوان کرد و افزود: اخلاق سیاسی یکی از موضوعاتی است که نظام جمهوری اسلامی به آن باید پایدار بوده و الگوی تمام عیار برای جهان باشد اما رقابت های کاذب، تخریب و شایعه ایجاد شایعات شرایط انتخابات امروز را پیچیده کرده است.

دوستار با اشاره به نقش دانشگاهیان در ایجاد افزایش آگاهی در میان مردم گفت: مردم به دانشگاهیان مراجعه می کنند بنابراین دانشگاهیان صحبت های اساتید دانشگاه ها و تحلیل دانشجوها برای تعیین شرایط نقشه حائز اهمیتی دارد.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد تحول و پیشرفت در کشور به عنوان خواسته به حق مردم تصریح کرد: برای ایجاد تحول و پیشرفت نیازمند تفکر انقلابی و رویکرد جهادی در قوه مجریه هستیم اگر می خواهیم آرمان های امام و شهدا و منویات رهبری تحقق پیدا کند، همگان باید در انتخابات شرکت و برای افزایش مشارکت تلاش کنیم تا تفکر انقلابی درصحنه اجرایی کشور نقش آفرین باشد.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در گیلان با بیان اینکه آینده ما به انتخاب امروز بستگی دارد، افزود: دانشگاهیان احساس مسؤولیت کرده و از همان روزهای اول پای در میدان مشارکت گذاشتند و بارها و بارها برای حضور آگاهانه و حداکثری مردم تلاش کردند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان