عبدالحمید علیزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه زاکانی به نفع رئیسی کناره گیری کرده، اظهار کرد: همه با هم با حمایت از آیت الله رئیسی برای شکل گیری دولت مردمی و ایران قوی تلاش خواهیم کرد.

وی با برشمردن خصوصیات بارز اخلاقی دکتر زاکانی به عنوان یکی از کاندیداهای فداکار جبهه انقلاب گفت: در جمهوری اسلامی رقابت ها برای کسب قدرت نیست بلکه برای دستیابی به فضیلت هاست و زاکانی نیز به همین دلیل کناره گیری کرد.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی دکتر زاکانی در گیلان با مهم شمردن لزوم شکل گیری مشارکت حداکثری در انتخابات افزود: با حضور حماسی مردم در انتخابات بار دیگر فتنه استکبار و ایادی آن در داخل به شکست خواهد انجامید و باید تلاش کنیم از گردنه های سخت عبور کنیم.

علیزاده با تمجید از حرکت انقلابی دکتر زاکانی چه در طول زمان تبلیغات و چه در انصراف از صحنه انتخابات بیان کرد: دکتر زاکانی همان گونه که در دوران دفاع مقدس ایثارگرانه حضور داشت در صحنه سیاسی نظام اسلامی نیز فداکارانه و انقلابی عمل کردکه این باعث وحدت بیشتر جبهه انقلاب می شود.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی زاکانی در گیلان با تقدیر و تشکر از زحمات هواداران و حامیان دکتر زاکانی در این استان از همه آنان خواست تمام تلاش خود را جهت شکل گیری حضور حداکثری و پیروزی آیت الله رئیسی در روز ۲۸ خرداد بکار گیرند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : جمهوری اسلامی

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان