نحوه کار با چسب تعمیرات موبایل

۱۴۰۰/۰۳/۳۱ ۱۰:۵۱ چاپ کد خبر: 119604
تعمیرکاران حرفه ای گوشی موبایل همواره به دنبال خرید بهترین نوع چسب تعمیرات موبایل هستند تا بتوانند بهترین کیفیت را در خدمات رسانی به مشتریان خود ارائه کنند. خرید چسب تعمیرات موبایل نیز درست مانند خرید ابزاری مثل هیتر و هویه، التراسونیک، لوپ و.. حائز اهمیت است، چرا که چسب یکی از اصلی ترین نیازهای تعمیرکار در حین انجام کار می باشد. اگر شما هم یک تعمیرکار خبره ی گوشی موبایل هستید و به دنبال بهترین برند چسب مخصوص تعمیرات موبایل می گردید ادامه ی این مطلب را بخوانید. چسب تعمیرات موبایل پرکاربرد و مهم چنانچه یک گوشی موبایل دچار مشکلی سخت افزاری شود و یا نیاز به تعویض قطعه ای درون گوشی موبایل به وجود بیاید، تعمیرکار به ناچار می بایست قطعات گوشی موبایل را از هم باز کند. پس از تعمیر یا تعویض قطعات مورد نظر باید تمامی قطعات به صورت درست جای گذاری و در محل اصلی خود چسبانده شود. در این مرحله چسب تعمیرات موبایل به کار خواهد آمد، برای آنکه قطعات در جای خود به درستی قرار بگیرند می بایست برای مدتی با چسب مهار شوند تا بتوان گوشی موبایل را در حالت کاملاً سالم به مشتری تحویل داد. از طرفی برای بخش هایی از کار تعمیرات که نیاز به استفاده از باد هیتر هست، می بایست دیگر قطعات را با چسب بچسبانند تا با باد شدید دستگاه هیتر از هم باز نشود. بنابراین خرید این نوع چسب برای هر کارگاه تخصصی تعمیرات موبایل و تبلت لازم و ضروری می باشد. طریقه ی کار با چسب مخصوص تعمیرموبایل آسان است! مسلماً برای تمامی تعمیرکاران خبره و با تجربه روش کار با چسب های مخصوص تعمیرات موبایل آسان است، اما اگر شما به تازگی وارد این حرفه شده اید لازم است با این کار به خوبی آشنا شوید. تعمیرکار باتجربه ای که می خواهد به طور مثال آی سی گوشی موبایل را از دیگر قطعات آن جدا کند طی مراحل زیر با کمک چسب تعمیرات موبایل می تواند این کار را انجام دهد:
  1. ابتدا می بایست چسب نسوز و مخصوص تعمیر موبایل را روی آی سی بچسبانند تا بدون آسیب از قطعات جدا شود.
  2. سپس با کمک باد دستگاه هیتر آی سی را جدا کرده و از آنجا که با چسب نسوز پوشانده شده است آی سی نخواهد سوخت.
  3. در مرحله ی بعد چسب را از آی سی جدا کرده و پس از تعمیر به جایگاه قبلی باز می گردانند.
البته از این نوع چسب در موارد دیگر نیز استفاده های بسیاری خواهد شد، اما نکته ی مهم آن است کاربرد چسب تعمیر موبایل بسیار زیاد بوده و افراد می توانند با کمک آن بهترین تعمیرات را داشته باشند. ویژگی های ظاهری چسب تعمیرات موبایل را بدانید! بهترین نوع چسب که بتوان از آن برای تعمیر تخصصی موبایل استفاده کرد می بایست ویژگی های زیر را داشته باشد:
  • جنس این نوع چسب ها از آلمینیوم است و رنگی مسی دارند.
  • به دلیل جنسی که دارند در برابر حرارت بالا مقاومت زیادی خواهند داشت.
  • نام دیگر چسب نسوز کپتون است و قیمتی در حدود 70 الی 100 هزار تومان دارد.
بنابراین شما هم به عنوان یک تکنسین حرفه ای تعمیرات موبایل می بایست به دنبال بهترین مرجع برای خرید چسب تعمیرات موبایل بگردید تا به محض اتمام موجودی کارگاه خود بتوانید از آن مرجع مناسب به سرعت چسب تهیه کنید. از آنجا که این نوع چسب کاربردی بسیار حساس و مهم دارد، می بایست همیشه سعی کنید که موجودی مرکز تعمیرات خود را حفظ کنید تا کارهایتان عقب نیفتد. امگا ابزار، بهترین مرجع خرید لوازم تعمیرات موبایل یک مرجع دائمی و همیشه در دسترس که جتی به صورت آنلاین هم می توانید از آن چسب تعمیرات موبایل خریداری کنید، امگا ابزار است. امگا ابزار یکی از برترین فروشگاه های اینترنتی لوازم و ابزار لازم برای تعمیرات موبایل است که به صورت اینترنتی در حال فعالیت بوده و تمامی مشتریان از آن رضایت کامل دارند. دلیل این رضایت ارائه محصولات با کیفیت اصل به همراه ضمانت بازگشت وجه است که در کنار نماد عتماد وزارت صنعت، معدن و تجارت کامل می شود. اگر چه این مجموعه از سال 1399 آغاز به کار کرده و تقریباً جوان محسوب می شود، اما تاکنون عملکرد بسیار خوب و رو به پیشرفتی داشته است. برای خرید چسب و دیگر قطعات و ابزار به راحتی می توانید از طریق گوشی موبایل خود ثبت سفارش کنید و لوازم خریداری شده خود را در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. البته امگا ابزار دارای دو دفتر کاری در تهران و شیراز هم هست، اما به روش اینترنتی از سراسر ایران می توانید به راحتی از آن خرید کنید. در بخش پرسش و پاسخ وبسایت پاسخ درست سوالات خود را دریافت کنید و با آگاهی کامل خرید نمائید تا آسایش خاطر داشته باشید.
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : میراث خون

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان