به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین جزییات از برگزاری انتخابات در استان گیلان اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی ها پیش از ساعت هفت بامداد تمام عوامل برگزار کننده در شعبات اخذ رأی شهر و روستا حضور داشتند و با حضور مردم آگاه استان رأی گیری آغاز شد.

وی با اشاره به برگزاری انتخاباتی امن و سالم در گیلان افزود: برای ما مهم بود که این انتخابات در فضای باز قانون مند و سالم برگزار شود و خوشبختانه این مهم تاکنون رقم خورده است.

استاندار گیلان با تصریح بر اینکه بیش از واجدین شرایط در استان، تعرفه پیشبینی و توزیع شده، گفت: اگر همه واجدین شرایط گیلانی در انتخابات امروز شرکت کنند جای نگرانی برای کمبود تعرفه رأی نیست چرا که ۲۰ درصد بیشتر برگه تعرفه در  شهرستان های استان توزیع شده است.

نماینده عالی دولت در گیلان با اذعان به اینکه در سراسر شعب استان به ویژه شهرها مراجعه کنندگان زیادی برای رأی حضور دارند، افزود: با توجه به اینکه پس از اقامه نماز مغرب و عشا مردم به شعبات اخذ رأی مراجعه می کنند به نظر می رسد ما برای شهرها تمدید مهلت رای گیری را در استان داشته باشیم.

زارع با تقدیر از بینش و آگاهی مردم استان در انتخابات امروز تصریح کرد: اگرچه دشمنان سیاه نمایی کرده و تلاش کردند تا مشارکت کاهش پیدا کند اما خوشبختانه مردم با حضور خود نقشه دشمنان را نقش برآب کرده و تاکنون مشارکت در انتخابات در گیلان تاکنون بیش از انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده است.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه ساعات رأی گیری محدود است، گفت: هر جهت امکان احتمال تمدید برای رأی گیری وجود دارد اما ما در تلاشیم تا ساعاتی که تمدید می شود مردم به شعبات مراجعه و رأی خود را به صندوق بیاندازند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان