قطعا کمبود تعرفه در گیلان نداریم

۱۴۰۰/۰۴/۰۱ ۰۸:۳۷ چاپ کد خبر: 119648

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید هاشم پور امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین جزییات برگزاری انتخابات در گیلان اظهار کرد: انتخابات در گیلان برای اولین بار در ساعت هفت صبح آغاز شده و همه عوامل اجرایی، ناظران و بازرسان در شعبات اخذ رأی حاضر شدند.

وی با بیان اینکه انتخابات در گیلان بسیار پرشکوه بوده، افزود: تمام تلاش ما این بوده تا پروتکل های بهداشتی در شعبات رعایت شود و در این راستا به میزان کافی مواد ضدعفونی کننده و ماسک در اختیار شعبات اخذ رأی قرار گرفته است.

دبیر ستاد انتخابات استان گیلان با تاکید بر اینکه متناسب با میزان واجدین شرایط و تجربه ادوار انتخابات در شهرستان ها تعرفه تهیه و توزیع شده، گفت: در انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی آستانه اشرفیه تعرفه انتخاباتی به میزان کافی وجود دارد.

هاشم پور با تاکید بر اینکه قطعا بیش از واجدین شرایط در شهرستان ها تعرفه توزیع شده و هیچ کمبودی نداریم، بیان کرد: با توجه به اینکه احتمال کمبود تعرفه برای هیئت نظارت بر انتخابات شوراها دغدغه بود، طی تفاهم نامه ای با هیئت نظارت، استفاده و مصرف تعرفه انتخابات شوراهای هفت نفره برای حوزه های انتخابیه پنج نفره و همچنین برگه تعرفه های پنج نفره برای شوراهای سه نفره پیش بینی شده است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان