سیدعلی آقازاده امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به نقش نمایندگان مجلس به عنوان نظارت بر عملکرد دولت منتخب اظهار کرد: اگرچه نمایندگان مجلس بر اساس معیار باهدف مشارکت حداکثری و اجماع بر اقبال عمومی قبل از انتخابات نقش ایفا کردند اما با انتخاب دولت منتخب نقش نظارتی مجلس محکم تر و سخت گیرانه خواهد بود.

وی با اشاره به جایگاه قانونی نمایندگان در مجلس گفت: تعامل تخصصی و منطقی با دولت همچون دولت های گذشته وجود خواهد داشت اما نمایندگان مجلس در بحث نظارت و قانون گذاری ذره ای از وظایف نمایندگی خود کوتاه نخواهد آمد و نظارت جدی به نفع مردم را در دستور کار قرار خواهند داد. 

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظارت و پیگیری بر مطالبات مردم اولویت نمایندگان مجلس یازدهم است، افزود: نمایندگان با وظیفه مطالبه گری و نظارت بر کار دولت منتخب، اجازه نخواهند داد که امید مردم ناامید شود. 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم سربلند ایران اسلامی با همه فشارها و بمباران رسانه ای دشمن، حماسه بزرگی خلق کرده اند، گفت: مردم با امید به تغییر وضع موجود، نقشه دشمن را نقش بر آب کرده  و امیدوارند تا اعتماد آنان به رئیس دولت منتخب، منتج به  بهبود وضعیت اقتصادی شود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : نمایندگان مجلس

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان