فرماندهی منطقه انتظامی لنگرود از افزایش 48درصدی تماس مردم به فوریت های پلیس در طی یک سال اخیر را نشان از اعتماد مردم به نیروی انتظامی دانست که آمار آن بالغ بر 19 هزار تماس بوده است.







به گزارش لنگرنیوز ، سرهنگ حسین نیک فرد در نشست خبری با خبرنگاران ، با اشاره به فرارسیدن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی شعار امسال این نیرو مبنی بر پلیس تلاش جهادی و کارآمدی و اقتدار ملی اظهار کرد : برنامه های هفته ناجا از 14 مهر با 60 برنامه جانبی و 30 برنامه بومی و محلی با تدبیر شهرستانی شروع خواهد شد که با اجرای صبحگاه مشترک ، افتتاح نمایشگاه در خصوص آسیب های اجتماعی و فرهنگی ، همراه با کشفیات نیرو با 6 غرفه ، عطر افشانی گلزار شهدا و دیدار از خانواده 36 شهید ناجا آغاز خواهد شد.



 فرماندهی منطقه انتظامی لنگرود گفت : ویزیت رایگان با همکاری پزشکان شهرستان ، اهدای خون ، گردهمایی پلیس افتخاری ، مانور موتورسواران قانونمند با اهدای کلاه ایمنی رایگان ، بازدید دانشجویان و دانش آموزان از مرکز فوریت های پلیس و کلانتری ها و پاسگاهها و نمایشگاه و اعزام کارشناسان انتظامی به مراکز آموزشی و نشست هم اندیشی با اصناف و بازاریان شهرستان از دیگر برنامه های هفته ناجا می باشد.



وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات دوچرخه سواری ، کشتی ، والیبال و فوتسال با همکاری اداره ورزش و جوانان ، اجرای همایش تجلیل از خانواده ها به منظور ترغیب فرهنگ عفاف و حجاب و ایجاد تسهیلات ویژه آزاد سازی ورفع توقیف خودروها ی توقیف شده در پارکینگ از دیگر برنامه های جانبی در این هفته می باشد.





سرهنگ نیک فرد با بیان اینکه تعداد پرونده های تشکیل شده قضایی نسبت به سال گذشته 45 درصدی افزایش داشته و این تناسب از بین کل جرائم 24 گانه بوده استگفت : ابلاغ اوراق قضایی نیز در شش ماه نخست 89 درصدی افزایش داشته است.





فرماندهی منطقه انتظامی لنگرود از افزایش 48درصدی تماس مردم به فوریت های پلیس در طی یک سال اخیر را نشان از اعتماد مردم به نیروی انتظامی دانست که آمار آن بالغ بر 19 هزار تماس بوده است.





این مقام مسئول افزود : 83درصد از سارقین دستگیر شده در 6 ماهه اول سال جاری از معتادین بوده ضمن اینکه در طی یک سال اخیر در بحث کشف موادمخدر 32 درصد افزایش کشف داشته ایم.





سرهنگ نیک فرد در پایان با اظهار تأسف  نسبت به افزایش 21درصدی تصادفات منجر به فوت و جرح به دلیل عدم رعایت در بستن کمربند ایمنی برای اتومبیل و کلاه ایمنی برای موتورسیکلت در طی 6 ماه اخیر گفت : 63 درصدی این تصادفات موتورسواران بودند .

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان