تغییر زاویه چانه با تزریق ژل

۱۴۰۰/۰۴/۲۸ ۱۶:۰۲ چاپ کد خبر: 120163
تزریق ژل یکی از بهترین روش های افزایش فرم دهی و پر کاربرد ترین اقدام بعد از بوتاکس در کلینیک های پوست و زیبایی می باشد بسیاری از افراد دوست دارند که صورتی با زاویه و خط فکی مشخص داشته باشند بعد از تزریق ژل چانه برای برجسته کردن و زیباسازی از فیلترهای هیالورونیک اسید و استفاده می شود از آنجایی که چانه در هر زاویه تمام رخ و نیم رخ نمایان است عضو موثری در زیبایی چهره می باشد. تزریق ژل یا فیلر چانه برای زنان و مردان تفاوتی ندارد و در زیبایی چهره آنها تاثیر بسزایی خواهد داشت و می توانند با اصلاح آنها به فرم دلخواه چانه خود برسند برای این منظور با پزشک متخصص مشورت کنید تا او تصمیم بگیرد به همراه تصمیم نهایی  شما چه نقاطی را برای برجسته سازی و اصلاح تزریق ژل و یا فیلر را انجام دهد. دکتر مجید صالح متخصص جراحی فک و صورت به بررسی دقیق اشکالات بستری و نقاط ضعف در چانه و استفاده از بهترین برندهای تزریق ژل و فیلر می توانند شما عزیزان را راهنمایی و در صورت نیاز جراحی نماید. علاوه بر تزریق ژل به چانه، جهت فرم دهی و زیبا سازی فرم چانه شما میتوانید برای آگاهی بیشتر در مورد  این که فیلر های پوستی چیست و چه کاربردی دارند به سایت عبارت سر بزنید.   مراحل تزریق ژل چانه به صورت زیر است:
  1. بررسی و معاینه توسط پزشک
  2. استریل کردن محل تزریق
  3. استفاده از بی حسی موضعی
  4. تزریق ژل یا فیلر به منظور رفع و زیبا نمودن عضو چانه
  خطرات و عوارض تزریق ژل چانه امکان بروز خطرات و عوارض جانبی وی در پی تزریق ژل و یا فیلر وجود دارد که به مهارت پزشک و تجربه شخصی بستگی دارد اگرچه این عوارض بسیار سطحی و زودگذر خواهد بود شما باید بدانید که کبودی، قرمزی، تورم محل تزریق وجود دارد که با گذشته چند ساعت برطرف می گردد اگر توسط افرادی که تجربه کافی در این زمینه ندارند و غیر پزشک هستند انجام شود ممکن است توده هایی در پی انجام آن  در زیر پوست به وجود بیاید. مزایای تزریق فیلر چانه بعد از تزریق فیلر می توانید به راحتی تغییرات را مشاهده نمایید عوارض این روش محدود و زودگذر است و می توانید بعد از انجام دادن این عمل زیبایی به زندگی روزمره خود ادامه دهید در صورتی که از ژل های هیالورونیک اسیداستفاده می کنید امکان بازگشت به حالت قبل از تزریق وجود دارد. از دیگر مزایای این روش مدت زمان کوتاهی است که عمل تزریق انجام می شود. ماندگاری تزریق ژل چانه چقدر است؟ امروزه ژل هایی که برای زیبایی فرم صورت و افزایش حجم در  قسمت های دلخواه بدن وجود دارند که دائمی نیستند و بعد از گذشت مدت زمانی احتیاج به تکرار و تزریق مجدد دارند باید توجه داشت که در گذشته ژل های دائمی وجود داشتند که بسیار متداول بودند ولی به دلیل عوارض زیادی که داشتند و مشکلاتی که در تخلیه این فیلرها وجود داشت امروزه منسوخ شدند. تزریق ژل به چانه : چانه یکی از تاثیر گذار ترین عضو در زیباسازی صورت است که برجسته سازی آن موجب تعادل و تقارن میان سایر اجزای صورت می شود که باعث میشود فرد بعد از تزریق ژل به چانه و به فرم و شکل دلخواه خود برسد. دکتر مجید صالح فوق تخصص جراحی فک و صورت میتواند در صورت نیاز،  جهت انجام انواع جراحی های زیبایی نظیر، جراحی ابرو، جراحی چانه ، و ایمپلنت دیجیتال دندان  شما را راهنمایی کند. مزایا : زیبا سازی و حجیم سازی چانه با استفاده از تزریق ژل مزایای زیادی را برای شما در بر دارد  که ما در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.
  1. تزریق ژل به چانه یک روش غیر تهاجمی و ایمن است.
  2. پس از تزریق بلافاصله شما میتوانید چانه دلخواه خود را مشاهده نمائید.
  3. درصورت عدم تایید فرد از فرم دلخواه، قابل برگشت می باشد.
  4. ظاهری کاملا طبیعی دارد.
  عوارض : جراحی چانه عوارضی را به دنبال  دارد که شما در تزریق ژل آن ها را مشاهده نمی کنید و فرد می تواند به انجام کار های روزانه خود بعد از گذشت 24 ساعت بپردازد و افراد بعد از دیدن هر گونه ورم و کبودی و یا قرمزی در ناحیه مورد نظر نباید نگران باشند زیرا امری طبیعی است و به تدریج از بین خواهد رفت. شما میتواند جهت کاهش درد و یا کبودی و تورم از کمپرسور یخ  استفاده نمایید.   عوارض تزریق ژل لب بسیار ناچیز است اما ممکن است شما در مواقع نادر این علائم نام برده شده را مشاهده نمایید:
  • ایجاد توده زیر پوست
  • حرکت ژل تزریق شده
  • واکنش آلرژیک به موادی که تزریق می گردند.
  • عفونت
  چه کسانی کاندید های مناسبی جهت  تزریق ژل به چانه های خود هستند؟ افراد دارای چانه ها کوچک و مخروطی همچنین افرادی که به دلیل افزایش سن تمایل به تزریق ژل و جوان سازی را دارند. افرادی که از چانه های بی قاعده ای برخوردار هستند.  روند تزریق ژل به چانه : بعد از بررسی های لازم، پزشک محل مورد نظر را با استفاده از مواد مناسب، ضد عفونی می کند ودر امتداد خط فک بیمار با استفاده  از سرنگ بسیار ریز تزریق را انجام می دهد که این تزریق در مدت زمان 10 الی30 دقیقه انجام می شد. ماندگاری ژل چانه : ماندگاری ژل تزریق شده به چانه حدود 6 الی 12 ماه می باشد. بعد از این مدت ژل تزریقی جذب بدن خواهد شد و فرد باید نسبت به ترمیم مجدد آن اقدام نماید. هزینه تزریق ژل هزینه پس از مشاوره و انتخاب برند به مقدار ژل مصرفی در چانه بستگی دارد و برای هر فرد متفاوت می باشد.    
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : پزشک

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان