به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در دومین روز از المپیک توکیو ورزشکاران گیلانی برای کسب مدال در مقابل حریفان خود قرار می گیرند.

آرمین هادی پور در رشته تکواندو نخستین ورزشکار گیلانی در روز دوم المپیک توکیو است که برای کسب مدال از ساعت ۱۳:۴۵ به وقت محلی و  ۹:۱۵ به وقت ایران به مصاف «جفرسون اوچا» از کشور کلمبیا می رود.
 

آرمین هادی پور که در وزن اول (۵۸- کیلوگرم) دارای رنک سوم جهان است در حالی به مصاف حریف کلمبیایی با رنک ۱۴ می رود که به گفته کارشناسان یکی از امیدهای کسب مدال در کاروان ۶۶ نفره جمهوری اسلامی در المپیک توکیو است.


محمد رهبری دیگر ورزشکار گیلانی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو و در رشته شمشیربازی می باشد که با قرار گرفتن در جایگاه ۳۶ جهان جواز حضور در بخش انفرادی را کسب کرده است که در بخش (سابرانفرادی) از ساعت ۱۳:۱۰ به وقت محلی و ۸:۴۰ به وقت ایران در برابر حریفی از کشور فرانسه قرار خواهد گرفت.
 

همچنین در نخستین روز از برگزاری مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو نازنین ملایی به عنوان اولین نماینده ایران در بازی های المپیک توکیو در مرحله گروهی روئینگ یک نفره زنان پارو زده و در گروه خود سوم شده و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت که باید در ساعت ۴:۳۰ صبح روز  سوم مرداد به وقت ایران به مصاف حریفانش برود.

به گزارش فارس، مسابقات جدول شانس مجدد و فینال و رده بندی و مراسم اهدای مدال در رشته تکواندو و در وزن  (۵۸- کیلوگرم) بعدازظهر همان روز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان