به گزارش لنگرخبر، علی شفیعی در نشست تجلیل از تیم فوتسال بانوان باشگاه شهرداری لنگرود با بیان اینکه افتخارآفرینی بانوان در هر رشته ای ارزشمند و قابل تقدیر است، اظهار کرد: از زحمات کادر فنی و بازیکنان تیم فوتسال بانوان تقدیر و تشکر می کنم که یکبار دیگر نام لنگرود و باشگاه شهرداری را در سطح استان و کشور طنین انداز کردند.



سرپرست شهرداری لنگرود با بیان اینکه ورزشکاران آقا و بانوان لنگرودی همواره در سطح استان و کشور افتخارآفرینی کرده اند، گفت: علیرغم تفاوت فاحش هزینه ها در بخش مردان و بانوان و کمبود امکانات، بانوان ما با سختکوشی و تلاش وافر، آبروداری کرده اند.



فاطمه حسینی نیا سرمربی تیم فوتسال بانوان شهرداری لنگرود نیز با بیان اینکه با ترکیبی از بازیکنان نوجوان و بومی موفق به کسب عنوان قهرمانی استان شدیم که در نوع خود بی سابقه است، اظهار کرد: حضور پرقدرت در لیگ مناطق کشور مستلزم برنامه ریزی هدفمند، تدارکات گسترده تر و جذب بازیکنان باکیفیت در سطح کشور می باشد.



به گزارش لنگرخبر، تیم فوتسال بانوان باشگاه شهرداری لنگرود چندی پیش موفق شده بود در مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان گیلان به قهرمانی دست یابد.







انتهای پیام/

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان