به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ نیا امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به روز ملی صداوسیما اظهار کرد: از صداوسیما به عنوان یک نهاد دانشگاهی یاد می کنند؛ اما صداوسیما به آن نقش دانشگاهی خود چه اندازه واقف بوده و به آن عمل می کند. 

خطیب جمعه آستارا با بیان اینکه صداوسیما درخصوص ترویج معارف قرآنی قدم های خوبی برداشته است؛ اما با دانشگاهی شدن خیلی فاصله دارد، افزود: صداوسیما با پخش فیلم های مرفه در قالب پیام های بازرگانی جوانان را از ادامه زندگی ناامید کرده و به مصرف گرایی دامن می زد. 

امام جمعه آستارا در خطاب به مسؤولین صداوسیمای مرکز استان گیلان گفت: آقایان مسؤول صدا وسیمای مرکز استان گیلان! تلویزیون های مردم مرزنشین آستارا، شبکه های ترکیه و جمهوری آذربایجان را به راحتی با یک آنتن سرخود می آورد اما شبکه های ملی و استانی را باید با چندبار شبکه یابی پیدا کنیم. 

وی ضمن قدردانی از زحمات هشت ساله دولت تدبیر و امید به آخرین دیدار اعضای دولت دوازدهم با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: مسؤولین دولت دوازدهم! جان هرکسی که دوست دارید در دولت سیزدهم مسؤولیت قبول نکنید اداره دولت کاربلدی و روحیه جهادی انقلابی می خواهد که چنین روحیه ای در شما وجود ندارد.  

حافظ نیا با بیان اینکه طبق منویات مقام معظم رهبری اعضای دولت دوازدهم به جای داشتن روحیه جهادی و انقلابی در طول این هشت سال تکیه به غرب و آمریکا کردند، گفت: دولت هشت سال معیشت، رفاه، اقتصاد و حتی آب خوردن مردم را با گره زدن به برجام و مذاکرات آواره غربی ها کرد.   

خطیب جمعه آستارا افزایش سرسام آور قیمت خودرو، مسکن و مایتجاج ضروری مردم را از دستاوردهای دولت تدبیر و امید در گره زدن معیشت، رفاه و اقتصاد مردم به برجام دانست و بیان کرد: مسؤولین دولت تدبیر و امید اگر به منویات مقام معظم رهبری گوش می دهند الان کشور با مشکل بی آبی مواجه نمی شد. 

امام جمعه آستارا با بیان اینکه رئیس جمهور فردای روز دیدار با مقام معظم رهبری می گوید اگر برجام درست می شد خیلی از کارها انجام می دهیم، افزود: این صحبت های روحانی یعنی گرا دادن به دشمن تا فشارهای خود را بر دولت سیزدهم زیاد کند. 

وی با اشاره به اینکه کار دولت سیزدهم بسیار سخت است چراکه یک دولت ورشکسته و شکسته خورده را در حال تحویل دادن به دکتر رئیسی هستند، تصریح کرد: در این مسیر سخت و پر پیچ و خم همه باید به دولت سیزدهم در تحقق منویات مقام معظم رهبری و برطرف شدن مشکلات معیشتی مردم کمک کنیم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : مقام معظم رهبری

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان