به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، رؤسای ستاد مشترک ارتش انگلیس و رژیم صهیونیستی امرو یکشنبه پیرامون آنچه «چالش های مشترک و اوضاع منطقه» ادعا شد، با یکدیگر گفتگو کردند.

به گزارش رویترز، گفتگو میان «آویو کوخای» ستاد مشترک ارتش رژیم اشغالگر قدس و «نیک کارتر» (Nick Carter) همتای انگلیسی وی پس از آن روی داد که وزیر خارجه انگلیس بدون ارائه هر گونه سند و مدرکی ادعا کرد که احتالا ایران در حمله به کشتی اسرائیلی در دریای عمان دخالت داشته است!

در پی حمله به یک کشتی اسرائیلی در آب های دریای عمان و اتهام زنی های بدون سند و مدرک نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص دخالت ایران در این حادثه، «دومینیک راب» وزیر خارجه انگلیس طی اظهاراتی مدعی شد که احتمالاً تهران عامل حمله به این نفتکش اسرائیلی بوده است!

وی همچنین در ادامه ادعاهای خود گفت که این حمله توسط ۲ پرنده بدون سرنشین انجام شده است. این در حالیست که وزیر خارجه انگلیس به درستی بیان نکرد که منظور وی از چنین چیزی، پهپاد است یا وسیله ای دیگر.

ایندر حالیست که یک کشتی در آخرین دقایق پنجشنبه شب در شمال شرقی جزیره «مصیره» در دریای عمان هدف حمله قرار گرفت. وزارت دفاع انگلیس بعداً با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که کشتی هدف قرار گرفته شده در دریای عمان یک کشتی تجاری متعلق به رژیم صهیونیستی بوده است.

منابع خبری همچنین گفتند که «ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در غرب آسیا» نیز به درخواست ها برای پاسخگویی در ارتباط با این حمله پاسخی نداده است.

همچنین خبرنگار شبکه صهیونیستی «کان» بیانیه ای را از سوی مالک کشتی هدف قرار گرفته در دریای عمان منتشر کرد. این بیانیه از سوی شرکت «زودیاک ماریتایم» مالک کشتی آسیب دیده اسرائیلی منتشر شده است.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : نیک کارتر

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان