به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مسابقات کاراته در المپیک توکیو طی روز های ۱۴ الی ۱۶ مرداد ماه برگزار می شود و سارا بهمنیار پنج شنبه ۱۴ مرداد در وزن منفی ۵۵ برای کسب مدال المپیک روی تاتامی می روند. 

مسابقات وزن منفی ۵۵ کیلوگرم در روز اول مسابقات از ساعت ۱۷ به وقت محلی (۱۲:۳۰ به وقت ایران) آغاز می شود و سارا بهمنیار در این وزن روی تاتامی می رود. 

دیدار رده بندی از ساعت ۲۰:۲۲ به وقت محلی (۱۵:۵۲ به وقت ایران) و دیدار فینال از ساعت ۲۰:۵۰ به وقت محلی (۱۶:۲۰ به وقت ایران) انجام می شود.

با توجه به دوره ای بودن مسابقات که هر ورزشکار باید ۴ تا مسابقه بدهد امیدواریم ورزشکارانمان بتوانند زود ریکاوری انجام بدهند و برای مسابقاتشان آماده شوند. 

ورزشکاران گیلانی شامل محمد رهبری در رشته شمشیربازی، آرمین هادی پور در رشته تکواندو، علی آقامیرزایی در رشته قایقرانی کایاک و نازنین ملایی در رشته قایقرانی روئینگ شرکت کردند که موفق به کسب مدال نشدند و آخرین ورزشکار گیلانی کاروان جمهوری اسلامی سارا بهمنیار در رشته کاراته است که چشم یک استان و یک کشور برای کسب مدال به اوست. 

بهمنیار کارته کای بسیار سرعتی و قوی است که اگر بتواند از این سرعت بالای خودش استفاده کند قطعا میتواند پیروز میدان باشد. 

مسابقات کاراته در هر وزن ۱۰ شرکت کننده دارد که نفرات حاضر در هر وزن به دو گروه پنج نفره تقسیم می شوند، این مسابقات به صورت دوره ای برگزار می شود و از هر جدول دو نفر به مرحله رده بندی صعود می کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : المپیک

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان